miercuri, 9 decembrie 2009

Robert Pattinson: Vreau ca iubita mea să îmi spună că sunt cel mai grozav

La câte admiratoare are, nu ar fi exclus ca starul să se trezească cu prea multe cereri de prietenie. Şi atunci să îl vedem. Oare Kristen Stewart i-a făcut astfel de complimente?


Dacă până acum Robert Pattinson poza în actorul modest, care face faţă cu greu popularităţii lui, iată că odată cu încasările box-office-ului, pretenţiile starului cresc.

Vedeta, care îi dă viaţă vampirului Edward Cullen, în seria „Twilight”, a recunoscut ce şi-ar dori de la o viitoare paterneră. Iar dacă mai sunt femei interesate de tânăr, ar trebui să îşi ia notiţe, pentru că lui Robert Pattinson îi place să fie complimentat.

„Să se dovedească a-mi fi cel mai mare fan, să îmi spună că a văzut tot ce am făcut şi să creadă că sunt cel mai grozav actor”, a mărturisit actorul.
sursa: VDTonline.ro

3 comentarii:

alina spunea...

deja incepe sa exagereze. sper sa nu-si piarda si el capul din cauza celebritatii :(

◤◤ Vampy © spunea...

Unele declaratii sunt scoase din context. Oricum am vazut si noi ca Rob spune multe lucruri in gluma. Dupa tot ce ne-a aratat pana acum si tot ceea ce reprezinta el, chiar nu cred ca isi doreste numai atat de la o femeie. Este normal insa ca partenerul de viata sa creada in tine si sa iti aprecieze munca (uneori prin laude, alteori prin critici constructive).

Anonim spunea...

ce mia aberatii..:))! dar nu este vina ta ellarose, tu doar ai postat stirea.Ii una dintre cele mai mari porcari scrise de presa.Cum pana mea sa declare el asa ceva...cand intr-un alt interviu a spus ca nu vrea deocamdat sa aiba prietena si ca daca o femeia ar sta cu el ar face-o numai pentru faptul ca el joaca in rolul lui Edward. kris

Chat

Create a Meebo Chat Room