marți, 22 iunie 2010

Interviu cu Kris

Kristen Stewart a dat interviuri cu cainele de paza langa ea, ziaristul ei a controlat toate intrebarile.
Oricum Kris i-a dezvaluit lui Folhateen cum s-au terminat relatiile ei sentimentale, cum a fost petrecerea absolvire şi ce s-a întâmplat în timpul călătoriei sale în Brazilia în 2009.

Folhateen: Sa alegi intre 2 iubiti e imposibil. Ai fost in aceasta situatie?
Kris: Ma simt ciudat atunci când intalnesc lucruri care de fapt mi s-au întâmplat. Este ca si cum imi decid istoria. Dar dilema celor doi iubiţi este atât de bază şi universala, ştiu ce ar fi. Stai între a fi în siguranţă şi nu a fi in siguranta , şi mă identific cu acest lucru.

Folhateen: Nu imi place cand un baiat se desparte de o fata cu scuza ca problema este a lui si nu a ta. Ti s-a intamplat vreodata?
Kris: Nimeni nu s-a despartit de mine

Folhateen: Bella va absolvi. Cum a fost absolvirea ta? Te-ai dus la petrecere?
Kris: Nu, nu am facut-o. Am absolvit câteva luni după film. Eu nu am avut petrecere, am studiat la domiciliu.

Folhateen: Cum a fost calatoria ta in Brazillia cu Taylor?
Kris: A fost experienta cea mai nebuna pe care am avuto. A fost prea multa nebunie la aeroport. Era plin de fani. Multe lucruri amuzante mi s-au intamplat in Brazilia.

Traducere personala de pe Luna Nueva Meyer

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room