sâmbătă, 26 iunie 2010

Vand DVD Luna Noua!

Articolul o sa para putin stupid! :-s
Dar, am castigat 2 DVD-uri Luna Noua, unul pe TwilightSaga.ro si unul pe UTV.ro, si nu am ce face cu ele, asa ca m-am gandit sa vand unul, mai ales ca plec intr-o tabara peste o luna si bani nu este :))
Daca sunteti interesati, sau cunoasteti pe cineva care ar vrea sa cumpere un e-mail, contact me!

Este nou, doar l-am descfacut si l-am studiat, sa vad daca are ceva interesant in afara de DVD, dar TRAIM IN ROMANIA!

Pret: 40 lei
Il dau mai ieftin pentru ca eu chiar vreau sa il vand. Este nou, trust me! :| Altfel nu l-as vinde, adica , mie nu mi-ar placea ca cineva sa-mi traga teapa, asa ca nici eu nu fac , pentru ca nu e frumos.

E cineva interesat?

E-mail: ella.hp.team@gmail.com

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room