joi, 24 iunie 2010

Urmariti premiera Eclipse live!

Nu stiu exact care va fi ora Romaniei, oricum , va fi la noapte, intre 2 si 5, presupun. Care este diferenta intre Romania si Los Angeles? De 10 ore? Cine stie, calculeaza ora si ne lasa comment?
Pentru a urmari live evenimentul
LE: Pe site-ul lui Steph, fratele ei Seth a postat cateva linkuri de unde puteti urmari evenimentul pe covorul negru.

23 de comentarii:

Unknown spunea...

diferenta e de 11 ore ;) surse sigure,aveti incredere

elena spunea...

Bine :>

Anonim spunea...

http://alfadate.uv.ro/ora_pe_glob.htm
diferenta e de 10 ore. poti intra pe link-ul de mai sus si calculezi singura. Asta inseamna ca premiera va fi la 6.30 am ora Romaniei. Spune undeva ca vor da filmul sau vor transmite doar live de pe covorul rosu?

Unknown spunea...

eu am program pe tel si ma intreba :ora de vara on sau off, am pus on si au scris 11 ore, la off da 10,intr-adevar :-?? akm nush cum e corect pana la urma :S aa,app,care e ora corecta?PT sau ET,ca am vzt 2 dif scrise pe site-urile de live :D scz ca intreb dar nu le am p-astea :))

Unknown spunea...

dap,e PT :D

Iza spunea...

dif e de 10h dar ora e PT pt ca e in california deci la 17:30 ora lor e premiera,nu la 20:30 ET,asta inseamna ora 3:30 la noi :)

Anonim spunea...

Ok, 6:30......deci abia incepe atunci. Ma trezesc la 8, oare mai prind ceva pe covorul rosu?

Anonim spunea...

Si deci se poate vedea filmul la ora aia?

Anonim spunea...

deci la noi cnd putem vedea life dupa covorul rosu?va rog dati add :dudu_tw93

Anonim spunea...

la ei acum este ora 2 dif e de 10 ore:deci prem la ei fiind la 8 la noi este la 6

elena spunea...

exact!

Ramona spunea...

cum ati calculat voi ca daca diferenta e de 10 ore va fi la 6:30 la noi? nu cumva la 3:30...si eu sunt aeriana...dar cred ca de data asta am nimerit-o :)) 3:30 copii...va mai puteti tine ochii deschisi pana atunci?:)) ahh ma duc sa imi fac o cafea :))

Gya spunea...

pai daca la ei incepe la 8:00 la noi e la 6....daaaahhhh :)))

Nessie :x spunea...

Ramona are dreptate..premiera e la 3:30:X:X..deki kine sta pana atunci?:>

Anonim spunea...

eu cred ca tot la 6 deci pana la urma la cat e prem?

deea08d spunea...

m-ati aiurit de tot:)) la cat e pana la urma?:D

Ramona spunea...

5 p.m. PST/8 p.m. EST...cred ca fiecare a calculat dupa ora care e pe site-uri...numai ca pe site-uri diferite sunt ore diferite...eu stiam de 17:30 la ei...deci 3:30 la noi...daaaaahh:))

deea08d spunea...

da pentru ca e in LA....si acolo e la 17:30 deci ne luam si noi asa:x....deci inca jum de ora///si ms ramona:):*

Ramona spunea...

http://apps.facebook.com/associatedpresslive/ intrati aici, a inceput transmisia, or sa apara si actorii in curand

Anonim spunea...

neatza!!! ati rezistat??? eu m-am trezit pe la 5 si am prins ce era mai important. toti au fost f frumosi

**Roxana** spunea...

eu nu am prins nimic....chiar azi noapte nu mi-a mers internetul

Unknown spunea...

au transmis numai de la covorul rosu,nu?:D

Anonim spunea...

doar de pe covorul negru. ar fi fost culmea sa dea si filmul...

Chat

Create a Meebo Chat Room