sâmbătă, 26 iunie 2010

Magic Filmography

Nu am uitat in totalitate de aceasta rubrica...Astazi o avem in vizor pe Nikki Reed....Sa vedem in ce filme a jucat :
Chain Letter (2010) .... Jessie Campbell 
Last Day of Summer (2009) .... Stefanie
Familiar Strangers (2008) .... Allison
Cherry Crush (2007) .... Shay Bettencourt
Mini's First Time (2006) .... Minerva 'Mini' Droggs
American Gun (2005) .... Tally
Man of God (2005) .... Zane Berg
Thirteen (2003) .... Evie Zamora 





Astazi vom vorbii despre filmul :Chain Letter....Aparut de curand:


Trailer:


Sinopsis:
Povestea filmului are în centru un criminal în serie care atacă adolescenţii. Ţinta lui preferată: tinerii care nu transmit mai departe o scrisoare în lanţ ("chain letter"). (Doar atat am gasit...srry :( )


Lista cu actorii care joaca in film AICI


Poze cu Nikki din Chain Letter :
 AICI mai multe poze

3 comentarii:

*Ioana spunea...

thirteen si eu lam vazut
iar si e o drogata :))

Anne spunea...

eu nam vaz niciunu

Anonim spunea...

eu am vaz toate filmele ei si joaca ff frumos este si frumoasa imi place de ea

Chat

Create a Meebo Chat Room