sâmbătă, 26 iunie 2010

Printre rafturile prafuite - INVOCAREA

Editura Leda, continuând să publice şi alte cărţi în genul paranormal romance/urban fantasy, o „re-aduce” pe autoarea Kelley Armstrong în România. Pe data de 28 iunie veţi putea comanda cartea INVOCAREA, prima din seria Forţele Răului Absolut (dacă doriţi să vă rezervaţi un exemplar, click aici).
 INVOCAREA de Kelley Armstrong, traducere de Cristina Jinga, 13 x 20, cartonată cu supracopertă, 448 pagini, 39,99 RON.


Chloe Saunders avea o viaţă relativ normală.
Dar acum se pomeneşte într-o situaţie cu totul ciudată pentru că:
Brusc, începe să vadă oameni morţi. Este închisă într-un sanatoriu pentru adolescenţi cu tulburări mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare…
Numele meu este Chloe Saunders şi viaţa mea nu va mai fi niciodată la fel ca până acum.
Tot ce voiam era să îmi fac prieteni, să cunosc băieţi şi să continui să fiu o adolescentă obişnuită. Dar nici măcar nu mai ştiu ce înseamnă asta. Totul a început în ziua în care am văzut prima mea stafie − şi stafia m-a văzut pe mine… Acum, stafiile sunt pretutindeni şi nu vor să mă lase în pace.
Şi, ca şi cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit închisă în Sanatoriul Lyle, ,,un loc special” pentru adolescenţii cu probleme psihice.
Şi totuşi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Să nu mai spuneţi nimănui, dar eu cred că şi cei închişi aici cu mine sunt mai mult decât se arată la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei?
Iar cea care trebuie să descopere ce secrete periculoase ascunde Sanatoriul Lyle sunt eu… înainte ca tainele − şi scheletele − sale să revină ca să mă bântuie.

sursa: Shauki's Books - cel mai bun blog de recenzii!

3 comentarii:

Anne spunea...

niciodata n am castigat

elena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
elena spunea...

nici eu :-<

Chat

Create a Meebo Chat Room