joi, 24 iunie 2010

Preview Entertainment Weekly

Entertainment Weekly a stat de vorba cu Kristen, Robert si Taylor si le-a luat un interviu pentru editia de saptamana aceastain care au discutat despre lumea care populeaza universul Twilight.
Cei 3 au vorbit despre atentia acordata de mass-media si de comentariul cu violul  facut de Kristen Stewart  pentru care si-a cerut scuze ulterior.

EW: Te simti mai bine stiind ca zilele acestea esti in centrul atentiei?
Kristen: Ma simt mai confortabil, eu însumi, şi mă simt mai libera. Ma simt ca si cand nimeni nu ar putea lua nimic de la mine. Înainte, am simtit ca literalmente dacă pieptul meu ar fi fost dezgolit, oamenii ar fi putut accesa si analiza tot ce voiau, iar asta m-a ingrozit.

EW: Ai primit recent o multime de critici pentru comparatia curiozitatii paparazzilor cu un viol. Comentariul s-a raspandit foarte repede, iar tu ti-ai cerut scuze.
Kristen: Sunt foarte sensibila la lucrurile de genul acesta. E un ubiect care insemana mult pentru mine. Am facut un film legat in mode direct de asta (The silence of Melinda) si am facut un altul , unde personajul meu are o poveste de viol teribila (Welcome to the Rileys). Am vorbit cu mulţi oameni despre asta. Am folosit cuvântul greşit.Trebuia sa spun "incalcata". Dar sunt tanara si emotiva. Este modul in care lucrurile se intampla, uneori. Eu, probabil, nu ar trebui să spun asta, dar eu simt că oamenii au fost incantati cand au vazut ca am fost eu. A fost ca 'Cool! Let's get her!' si apoi oamenii devin dezgustatori sub pretextul ca sunt respingatoare din punct de vedere moral, iar chestia asta mi-a provocat discomfort.

EW: Ai vazut cum se manifesta si ai cautat sa-ti ceri scuze?
Kristen: Nu. Eram in Coreea cand lucrurile au luat o intorsatura urata.Consilierul meu m-a sunat si mi-a spus ca RAINN a emis aceasta declaratie teribila.
Robert: Cine e RAINN?!
Kristen: Stii tu, National Network of Rape, Abuse and Incest ( Reteaua Nationala de Viol, abuz si incest).
Robert:Nu o astfel de asociatie a iesit si a dat o astfel de declaratie ( o critica pe Kristen) fara a fi judecata de mass-media, care au facut asta doar pentru a obtine mai multe vizite pe site-urile lor. Acest intreg sistem de jurnalism on-line, unde nimeni nu este luat la raspundere, este aproape in intregime plin de ura. Tot ce au nevoie este sa faca un titlu şi lasciv oamenii dau click, pentru că este uşor. Si este bine cand esti parte din seria Twilight pentru ca trebuie sa dai atat de multe interviuri, tot timpul si astfel te poti apara. Asta e singura cale. Noi toti stam impreuna, dar sunt atat de multi tocilari in spatele calculatoarelor , pe blogurile lor.
Kristen: Uite, daca as spune asta? Rastignirea. Poti spune mult mai multe decat mine. E o nebunie.
Robert: Asta nu-i adevarat! Cand am spus eu ceva? (controversant)
Kristen: Esti foarte bun, dar daca ai spune: "Doar ce am ...in fata reginei", iar oamenii ar spune: "Oh, imi place te iubesc!"

Traducere personala de pe ew.com

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room