duminică, 6 decembrie 2009

La multi ani!


Iata ca astazi, in data de 6 decembrie 2009, de Sf. Nicolae se implinesc 5 luni de la prima postare. Imi permit sa laud succesele blogului din toata aceasta perioada.
In aceste 5 luni s-au intamplat foarte multe. De la un admin, in echipa s-au alaturat un admin si 4 autori si, in curand, unul dintre autori va deveni admin.
De la 1 online am ajuns la incredibilul numar de 190 online.
In 5 luni, cat au strans altii 20000 de vizite, noi am strans aproximativ 200000 de vizite.
De la 129 de postari am ajuns la peste 1000 in luna octombrie.
Am incheiat parteneriate cu alte site-uri straine. Ne-am strans fani din toata lumea. V-am atras atentia voua, fanilor romani. Ne bucuram de atentia pe care ne-o acordati. Va multumim pentru faptul ca ne urmariti zi de zi. Va multumim pentru activitatea de care dati dovada: ficurile si stirile pe care ni le trimiteti. Fara voi, acest blog nu ar maii fi existat. Va multumim inca odata.
Cu mult caldura si multa dragoste, Team Twilight Hot News !


Fanii catre Twilight Hot News:
Mmada :
Pai...felicitari!!..foarte multe la numar.!!.... ma bucur pentru voi...pentru ca sunteti bune in ceea ce faceti!! Si chiar aveti succes!! Tineti-o tot asa!!
mmada;x: Pentru ca eu...va vizitez [zi de zi] in continuare
.

Irina:
Mie imi place blogul. La multi ani!

Andreea:
Imi place mult. Tinet-o tot asa!

Ana:
Pentru mine este blogul numarul 1.

Love Vampire:
Imi place blogul. Tineti-o tot asa!

Andreea:
La multi ani si la mai multe luni! Din partea mea aveti nota 10.

Bianca:
Wow! Sunteti super. Cel mai tare blog ever. Va iubesc!

Camytza:
Bravo! E tare blogul. La mai multe luni si sa fie cel mai vizionat!

Ale:
Multi ani traiasca!

Gya:
La multi ani!

Oana [[ Twilight Fanclub Romania]]:
La multi ani!
Ieri, blogul Oanei a facut 5 luni si el. La multi ani!

16 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo mah! Sa traiti ! La multi ani!

Multi ani traiasca , multi ani traiasca, la multi ani! Cin sa traiasca, cine sa traiasca, la multi ani! Twilight Hot News sa traiasca, THN sa traiasca, La multi ani!

carina sos spunea...

da as traiasca si sa nu plece nimeni:XX:!!!si sandra sa devina insf admin:X

Anonim spunea...

la multi ani fericiti si plini de twilight :X:X va iubesc fetele.. sunteti geniale :X:X the best ever

gya spunea...

hey,nu am stiut.pai ce sa va spun.LA MULTI MULTI ANI!!sa va aduca mosul cat mai multi vizitatori;)

*Ioana spunea...

La Multi ani /La multe Luni :X

alicia spunea...

happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear " twilight-hot-news", happy birthday to you!<:-P
I wish you many celebration days and i wish that even after 50 years to be the best blogspot twilight hot news. kiss you :*

elena spunea...

nush daca o s fie chiar 50 de ani :))

Anonim spunea...

190 online/:)?glumiti:))?
nu se putea sa nu va comparati voi cu alte bloguri...cica ei 20000 si voi 200000/:) serios acum...:-j suna urat!
;)

Anonim spunea...

mi se pare ca e problema lor daca se compara cu alte bloguri....pentru ca au si dc sa se compare...au urcat in top intr-un timp foarte scurt...dar noh....unii trebuie sa isi bage nasul... fetelor tinetio tot asa...sunteti bune!!xx

Anonim spunea...

La mulți ani! :)

alina spunea...

nui nimic, eu deja m-am obisnuit cu elena care se lauda constant ca a urcat in top ( stie ea de ce a urcat in top ). dar totusi, trebuie sa ai respect pentru celelalte bloguri. anyway, la multi ani!

Sandra ღ spunea...

La multi ani familiei noastre!! :)) Cu intarziere din partea mea :DD

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

LAAAA MMUUUULLLTTTII AANII:x:x:x:x...Multumim fanilor k au fost alaturi de noi si k ne-au sprijinit.Multumim mult:X

*Ioana spunea...

aaa da sa le multumim si criticilor precum elena cu care mam confruntat pana iam aflat prob(care nici acum nush daca e cea reala) pt ca fara critici probabil nu neam fi indreptat greselile. si cum zice Liliana uneori criticile pot fi Constructive, si asa este :D

Ionica Stan spunea...

La mai mult si la mai multi vizitatori pe blog! Sper ca pasiunea voastra pentru seria Twilight sa nu va lase niciodata in pace, asta de dragul nostru, al cititorilor fideli...
Toate cele dragi si de la mine! :*

Anonim spunea...

deci pana la urma ati avut 190 de vizitatori online odata?

Chat

Create a Meebo Chat Room