miercuri, 23 iunie 2010

Bryce: "Sunt un fan adevarat Twilight!"

Bryce Dallas Howard a fost deja dependenta de Twilight atunci cand a primit apelul de a o inlocui pe Rachelle Lefevre, inainte de a filma Eclipse. Bryce a declarat pentru parade.com ca nu a fost greu sa interpreteze rolul mizerabilei Victoria , care are o confruntare fatala cu Edward.   
  

Devenind executor desemnat.
Nu a fost prima dată când am înlocuit o altă actriţă. Am inlocuit-o pe Nicole Kidman în Dogville cand a plecat.
Victoria a fost adusa la viaţă de către Rachelle Lefevre, în primele două filme si am cautat sa fac si eu la fel. Din fericire rezultatul a fost pe masura asteptarilor.
Eu  cred ca am fost gata sa o joc pe Victoria pentru ca sunt un mare fan al cărţi şi prietenii mei spun ca sunt un fan original Twilight.

 Si asta a fost sansa ei.
Filmele anterioare aveau mult romantism. Eclipse are si el romantism, dar este vorba despre foarte multa actiune, in special in confruntarea între Cullens şi armata de nou-născuţi şi, desigur, in lupta dintre Victoria si Edward.
Cred ca este un film la care femeile isi pot aduce partenerii. Este cu siguranta un thriller.


Gata pentru haos
Toti am aterizat in Vancouver si in scurt timp am fost dusi la un atelier unde am primit chestii initiale, cum ar fi 6 ore de antrenamente de lupta pe zi.
Am lucrat destul de mult pentru a filma scenele de lupta. Si apoi, ne-am dus la sala de sport. Cred ca pot spune ca tensiunea este mai mica. Sunt cu siguranta intr-o forma mai buna de cand am filmat Eclipse.

Merge cap la cap cu Robert Pattinson.
Stiu doar ca, in scena luptei noastre, daca as murdari parul lui, milioane de femei tinere ar vrea sa ma omoare, asa ca am incercat sa fiu atenta, sa nu fac asta. De fapt am fost mai nervoasa sa nu trag pumni pentru ca eu cu siguranta nu vreau sa fiu una care il loveste in fata. Dar exista un punct dupa ce ai fost sa lupti cu cineva timp de 6 ore consecutive, asta devine absurd. Nu poti ajuta, dar imi vine sa rad.

Ce o tine pe drumul cel bun
Am incercat sa merg cu fluxul si sa am credinta ca totul se intampla in afara. Am o cariera si o casatorie minunata si un fiu pe care il ador. Vorbeam cu tatal meu (Castigator de Oscar, producator de film) si el a zis:”Sper ca un ai de gand sa fi ca mine, unde trebuie sa ai grija de multe. Ma  aproprii de 60 de ani si stau si ma gandesc: “Doamne sper sa nu se intample nimic rau pentru ca am fost atat de bun pana acum.” "Deci eu doar incerc sa apreciez totul in acest moment.

sursa: parade.com
Traducere: Ella si Joanne

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room