miercuri, 23 iunie 2010

Gafele majore de la auditie - biletul spre tabara varcolacilor

Julia Jones o joaca pe Leah Clarwater , o fata varcolac, cu un comportament destul de ciudat fata de colegii ei si fata de Bella Swan.

Jones, un model in varsta de 29 de ani, a fost socata cand a aflat ca a primit rolul, datorita gafelor majore de la auditie. "Am plecat si am realizat ca am parafrazat intreaga auditie", spune ea. "Am fost atat de concentrata sa imi imaginez personajul , incat memorizarea a fost secundara. Am ramas fara cuvinte. Am vrut sa mor."

Ei bine, nu conteaza. Julia va aparea in filmul “Jonah Hex" , ca sotie a lui Josh Brolin. Filmul este despre un cow-boy, vanator de recompense, iar in film joaca si Megan Fox.

Intregul interviu despre varcolacul model il gasiti aici.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room