duminică, 20 iunie 2010

Miley o admira pe Kristen

Incepe cam pe la 2:50.

sursa: Twifans

4 comentarii:

**Roxana** spunea...

miley miley miley hahaha zice ea ceva si ma face sa rad....ma bucur ca ii place de kristen...stiu ca ii place acum si te rob...la un moment dat nu ii placea deloc...stai linstita Miley,si eu eram la inceput ca tine refuzam sa vad filmele si dupa ce am citit cartile a fost ca un big bang!!!! mi s-a transformat lumea in care traiam si am ajuns un twihard

Gya spunea...

vai cat de proasta e.cik n-a vazut filmul, tot zice asta, dar sunt sigura ca a vazut macar asa din curiozitate...m-a zgariat pe creier vocea ei in astea 2 minute aproape x-( dar eram curioasa sa vad ce zice de kristen

Isabella_Marie_Cullen spunea...

Da Gya ai dreptate...mai ales ca ea vroia sa ajunga in Twilight si stia despre ce este vorba...daca nu a vazut filmul de unde stia???Ma rog invidia face multe..

Anonim spunea...

Nici eu nu am vazut filmul cum a aparut, si stiam despre ce e vorba. Nu inteleg ce aveti cu ea. Sunteti toti prinsi in lumea "Twilight" si imediat alte vedete vi se par enervante. Nu vedeti in fata ochilor decat Twilight. Am intrat pe blog accidental, apoi am vazut cat de obsedate sunteti toate! Cand se va termina "Breaking Dawn" ce veti face? Va veti da toate cu capul de pereti, caci idolii vostri au ales sa-si continue viata fara acest film. Sincer, daca as fi fost in locul unuia dintre actorii din film, mi-as fi blestemat toate zilele pentru ca am acceptat rolul. Asta e parerea mea, acum sa nu imi sariti toate in cap, pentru ca recunosc, deabia astept sa vad filmul, insa nu o sa disper, sa fac bloguri, si sa urasc pe oricine nu e fan Twilight sau orice vedeta care nu joaca in film. Have a nice day!

Chat

Create a Meebo Chat Room