sâmbătă, 10 iulie 2010

5 fapte despre Charlie Bewley


1.Nu intelege atentia acordata lui Pattinson
Admite ca nu a fost un fan Twilight dinainte de a se alatura distributiei, dar actorul in varsta de 29 de ani mai recunoaste ca nu a inteles atractia pe care o are toata lumea fata de Robert Pattinson : ”Profesorul meu de actorie si toate fetele din jurul meu parca il venerau pe tipul asta englez din film. Eu eram ceva de genul ”Frate, nu-i chiar asa de aratos. Despre ce tot vorbiti? E alb si are parul amuzant.”
2. A crescut la o ferma.
Inainte de a fi vampir, Bewley era un baiat de la tara, care isi ajuta parintii. Viitorul star de cinema nu intampina probleme cand trebuia sa hraneasca animalele sau sa aranjeze fanul. Dar exista ceva ce ura : ”Sa cureti cotetul gainilor. Asta e o treaba amuzanta pe care o faci doar cand vrei ceva de la mama ta.”
3. Este dependent de adrenalina.
Charlie a incercat totul de la raitul cu parasuta din avion pana la explorarea raurilor glaciale: ”A fost o aventura extraordinara. Imi place sa cunosc mereu. Sa te aproprii de moarte sau sa inteleg ce e. Te simti mai in viata cand faci asa ceva.”
4. A studiat Afaceri in scoala
Stiind ca tatal sau, un comerciant de sosete si lenjerie intima, isi dorea ca fiul sa ii calce pe urme, Bewley a decis sa calatoreasca in Franta pentru a studia domeniul afacerilor. Imediat dupa, a primit o slujba intr-o companie inovatoare unde : ”Vindeam bai de demetalizare. Nu imi amintesc exact in ce moment m-am retras, era ceva cu care nu rezonam in niciun fel si cu siguranta nu era ceva ce vroiam sa fac.”
5. Fuge la maraton.
Dupa ce a concurat la trei maratoane si o competitie Ironman, Charlie va trece la urmatorul nivel :”Voi incerca sa fac un maraton de 100 de mile in octombrie. Trebuie sa il termini intr-o zi si vom vedea atunci daca sunt in stare.”


SURSA

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room