marți, 6 iulie 2010

Cufarul Gyei

Drept razbunare impotriva Volturilor am “sustras” si eu niste pretioase bijuterii din colectia lui Heidi, care vor fi inmanate cu mare drag primului vizitator care imi va raspunde corect la urmatoarea intrebare:


Cum se face ca puterile lui Renesmee au efect si asupra Bellei care este imuna la darurile celorlalti vampiri inzestrati cu puteri speciale? [exp: Edward, Aro, Jane etc…]

Regulament:

-Concurentii trebuie sa fie din Romania
-Nu se vor lua in calcul raspunsurile semnate de anonimi.
Image and video hosting by TinyPic

27 de comentarii:

Inna spunea...

Darul lui Renesmee nu e mintal e la fel ca si al lui alice si al lui jasper.nu are treaba cu mintea darul ei.

Cristina spunea...

renesmee are ceva special la ea de nimeni nu ii poate rezista.talentul ei este opus lui edward, adica nu citeste ganduri,le proiecteaza, si opus bellei, adica nu opreste puteri, le doboara.
nu e prea formal raspunsul, dar cred ca asta e:D o sa verific, dar nu am vrut sa trisez, deci am scris ce mi'am adus aminte.

Elena spunea...

Deoarece Renesme este pe jumatate vampir

Bianca spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Valy spunea...

hmm...cred k puterile lui Renesmee au efect asupra Bellei pentru ca sunt legate de o stransa conexiune mama-fica...o relatie atat de intensa si trecuta prin atatea incercari incat s-a ajuns la sentimente supreme(iubire, gratitudine, admiratie). Renesmee nu vrea sa o priveze pe cea care a infruntat moartea pentru a o aduce pe lume de nimic ce ar putea sa o faca fericita multumindu-i astfel si aratandu-i cat de mult o iubeste, iar Bella desi este atat de puternica, fica sa este acum, impreuna cu Edward nucleul universului ei, singurii pentru care si-ar da viata; Renesmee fiind parte din ea constituie si o slabiciune nu doar fizica ci si psihica, o slabiciune in fata careia este fericita sa cedeze.

Vero spunea...

eu nici nu stiu ce puteri are renesmee

Anonim spunea...

Daca imi aduc bine aminte puterile celorlalti vampiri lucreaza la nivelul creierului ,iar puterea lui renesmee nu activeaza la nivdlul creierului .Roxana

Anonim spunea...

Daca imi aduc bine aminte puterile celorlalti vampiri lucreaza la nivelul creierului ,iar puterea lui renesmee nu activeaza la nivdlul creierului .Roxana

Claudiu spunea...

Pentru ca a fost un scut de la inceput si Renesmee e fiica ei iar puterile ei sunt exact inversul puterilor bellei. :X

Claudiu spunea...

Pentru ca a fost un scut de la inceput si Renesmee e fiica ei iar puterile ei sunt exact inversul puterilor bellei. :X

Anonim spunea...

Daca imi aduc bine aminte puterile celorlalti vampiri lucreaza la nivelul creierului ,iar puterea lui renesmee nu activeaza la nivdlul creierului .Roxana

Bia spunea...

pentru ca bella nu era scut si pentru puterile care aveau legatura cu starea de spirit. puterile care ii modificau sa zicem ,,interiorul'' (cum ar fi puterea lui jasper (care avea si asupra bellei impact) asemenea si puterea lui nessie)

Anonim spunea...

renesme are putere de a penetra scuturile mintale( deci si al mamei ei)
raspunsul este pt claudiu care nu prea a raspuns la obiect dar il felicit ca fiind baiat stie despre twilight saga

Sabinna spunea...

Renesmee este fiica Bellei, este o parte din ea si au acelasi sange. Puterile ei provin din cele ale lui Edward si ale Bellei, deci este normal ca legatura dintre Renesmee si mama ei sa fie suficient de puternice incat sa treaca de scutul Bellei.

ana spunea...

renesme are puterea de a penetra scuturi mintale...(deci si al mamei ei)

Valy spunea...

Intre Bella si Renesmee exista o relatie mama-fica mult intarita de iubirea nemarginita ce si-o poarta reciproc si de sacrificiile pe care mama nu a ezitat sa le faca pentru a o tine in viata pe fica sa; desi puternic aparata de puterile cu care e inzestrata, Bella,are in Renesmee o parte din ea (fizic si sufleteste), o slabiciune izvorata din iubirea, primita cu multa dragoste si de care chiar daca ar putea sa se priveze nu doreste sa o faca.

Claudiu spunea...

Email pe gmail mihail.claudiu2@gmail.com Sper ca am castigat :) :X

Diu` spunea...

pai renesmee e fiica bellei,asa ca puterile ei au efect.

scortisoara92 spunea...

are puterea inversata a Bellei

Valy spunea...

o Doamne am postat doua variante de raspuns cu aceeasi idee...imi pare asa rau dar am avut niste probleme fie cu netul sau nusitu...si de cate ori accesam commurile nu apareau decat 2 si am crezut k al meu nu o sa apara asa k am mai scris o data reformulat :))...e atat de penibil, imi pare rau...

Vampirika spunea...

deoacere renesmme este jumatate vampir si jumatate om:D

ana spunea...

Ceilalti lucreaza la nivelul creierului, iar Renesme nu, este exact inversul Bellei.

ana spunea...

Ceilalti lucreaza la nivelul creierului, iar Renesme nu, este exact inversul Bellei.

ana spunea...

Ceilalti lucreaza la nivelul creierului, iar Renesme nu, este exact inversul Bellei.

Ada spunea...

renesmee este pe jumatate vampir;)

Anonim spunea...

renesme fiind pe jumatate vampir,ea este preactic opusul bellei:in loc de scut printr o atingere poti vedea ce simte ea si Practic ce vede.nu este ca allice sa vada viitorul(dudu_tw93@yahoo.com)

Mari V spunea...

Pentru ca Bella are un scut care ii impiedica pe ceilalti sa intre in capul ei, insa Renesmee o primeste in mintea acesteia.

Chat

Create a Meebo Chat Room