joi, 8 iulie 2010

Taylor Lautner: eroul meu este Tom Cruise

"Mi-aş dori să joc în drame, comedii, filme de acţiune", a mărturisit tânărul actor pe care îl veţi putea revedea în filme ca Stretch Armstrong, Abduction şi Northern Lights.

Taylor Lautner a vorbit într-un recent interviu despre preferinţele sale în materie de actorie şi modelele care l-au inspirat.
"Ador filmele de acţiune, însă, eu nu vreau să fiu doar un erou de acţiune", a spus interpretul celui mai sexy vârcolac din seria TWLIGHT, potrivit Empire.
"Mi-as dori să îmi construiesc o carieră serioasă, aşa cum a făcut Tom Cruise. Îl consider un devărat erou. Mi-aş dori să joc în drame, comedii, filme de acţiune", a mărturisit tânărul actor pe care îl veţi putea revedea în filme ca Stretch Armstrong, Abduction şi Northern Lights.

Dacă n-aţi făcut cunoştinţă până acum cu Taylor Lautner, vizionaţi SAGA AMURG: ECLIPSA, partea a treia a celebrei francize AMURG, distribuit în România de MEDIAPRO DISTRIBUTION.
 sursa: realitatea.net
Multumim, Iony!

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room