miercuri, 7 iulie 2010

Cuferele Ella & Carina - The winners are...!

 
Aseara cativa dintre voi s-au plans ca nu am spus ca unele concursuri se vor face pe chat. Eu v-am spus sa fiti pe faza pe blog, nu am spus ca va fi fix intr-o postare concursul. Am vrut sa fie ceva mai special. 
In timp ce discutam despre diferite subiecte am pus 2 intrebari si primele 2 persoane care au raspuns corect au reusit sa  castige cuferele pe care le-am furat de la Aro si Felix ( btw, de la felix a fost greu sa stiti :| ) .
Cum Carina este plecata, cufarul ei a fost pus la bataie de mine. 
Castigatoarele de pe chat sunt:  Cri si Alice. 
Deja am luat legatura cu ele, dat fiind ca vorbeam pe chat. 
Cat despre premii...va mai tinem putin in suspans. :)
Oricum, dupaamiaza/diseara toate cuferele vor fi deschise oficial si le veti putea studia mai bine. 
Bogati mai sunt Volturi astia....

PS: Daca nu ati reusit sa castigati unul din cuferele Volturilor, urmariti-ne in continuare si poate veti castiga papusa Edward din Twilight, originala.
Multumim Alexa Boutique!
Image and video hosting by TinyPic

5 comentarii:

tia.vampire spunea...

hei ell acum 2 ore si 22 minute ati facut un an.bv.la multi ani inca odata.

elena spunea...

un an si o zi :)

multumim! >:D<

Anonim spunea...

Norocosii!eu nu pot concura decat prin email ceea ce nu cred ca va fi ...of abia astept sa ma intorc acasa.Roxana

Anonim spunea...

o ..
p-papusa edward?
doar cei care au castigat cuferele?
bagamiaaaaas!
anne

elena spunea...

nu....!
:))
toata lumea are sansa sa castige papusa asta
veti vedea despre ec este vorba :P

Chat

Create a Meebo Chat Room