marți, 6 iulie 2010

Concurs "Vamp Make-up" - castigator sapt. 1

 Cum a spus si Gya in mailul ei, vampirii nu au nevoie de prea multe produse cosmetice pentru ca ei oricum sunt perfecti si au tenul neted.
Castigatoarea de saptamana aceasta , cea care i-a creat un mahiaj aproape impecabil Victoriei , este LUCY!
Felicitari Lucy! In cel mai scurt timp vei fi contactata.
Concursul continua. Saptamana aceasta, vampirita aleasa de Bianca este Alice. 

Trebuie sa alegeti produse de make-up de pe site-ul Produse Cosmetice potrivite pentru a-i crea un machiaj perfect vampirite. 
Pentru a va inscrie in concurs, trimiteti linkuri cu produsele alese, doar de pe site pe adresa de mail thn.contact@gmail.com.
Urmatorul castigator va fi anuntat marti , 13 iulie 2010.
Succes! 
PS: Dupa jump aveti produsele alese de Lucy. 
Multumim sponsorului!
Image and video hosting by TinyPic

Victoria este o vampirita adevarata care isi arata frecvent latura intunecata.Cu corpul perfect ca al unei feline ea se lasa intotdeauna condusa de instincte vampirice.Tot ceea ce conteaza pt ea e sa-si satisfaca setea de sange si de razbunare "Ochi pentru ochi,partenera pentru partener":D.
Energica si de o tenacitate uimitoare ,nu o vad batandu-si prea tare capul pentru machiaj,dar nici nu o vad ca fiind 100% naturala,asa ca am ales ceva farduri in  nuante diferite de bej , azzuro si bleu,care dupa parerea mea i se potrivesc.

Am  mai ales  si un lac de unghi de  la L'Oreal care rezista pana la  7 zile ,intr-o nuanta de   visiniu deoarece  se potriveste  cu personalitatea Victoriei.
E musai sa  fie si un  rimel iar  eu am ales unul in nuanta maro, foarte  simplu care sa  nu incarce genele  si sa le pastreze aspectul natural. Am ales  si un  ruj hidratant ,intr-o nuanta de  rosu aprins,perfect pentru buzele  salbatice ale Victoriei.

Cam atat am ales pt machiajul vampiritei noastre.Sper sa fiti si voi de acord cu parerile mele.
 

5 comentarii:

Alissu' spunea...

felicitari lucy >:D<
foarte frumos :x ai ales pe masura caracterului victoriei

lucy spunea...

multumesc foarte mult
ma bucur k va plAce:*

scortisoara92 spunea...

felicitari lucy!!:*>:D< foarte potrivite produsele;)

Unknown spunea...

Super fain;);)

Inna spunea...

Dar care au fost cadourile?

Chat

Create a Meebo Chat Room