miercuri, 7 iulie 2010

Cufarul Joanne ---> And The Winner Is...

Ieri v-am tinut putin pe jar pentru ca nu am pus castigatorii mai repede. Raspunsul corect era: TEAM EDWARD. Castigatoarea este me_annnn care a raspuns prima corect la intrebarea data si a raspuns clar. Felicitari!!! Te rog sa ma imi trimiti datele de contact la adresa ladyjoanne21@gmail.com 

Acum cufarul e deschis si puteti vedea ce bijuterii am furat de la Jane intr-un an. Mie aceste bijuterii mi-au placut cel mai mult, sper sa-i placa si castigatoarei.

Am ales o bratara visinie-aurie, are lungimea de 20 cm, iar diametrrul margelelor de 18 mm.
Colierul ale lungime de 43 cm cu margele maro de sticla.
Iar cerceii: Perla are diametrul de 8 mm, iar lungimea e de 1 cm

Multumim sponsorului Alexa Boutique!
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room