marți, 6 iulie 2010

Cufarul Joanne

Dupa cum stiti ieri, Ella, a prezentat un nou concurs, "Cuferele cu bijuterii". Chiar daca am fost ocupata in timpul scolii, am avut grija sa fur cateva bijuterii de la Jane si le-am pus la loc de onoare, intr-un cufar. Cufarul meu cu bijuterii va fi dat primei persoane care raspunde corect printr-un comentariu la intrebarea:

 Ce Team sunt?

REGULI:
~ Toti concurentii trebuie sa locuiasca in Romania
~ Sa aiba cont Google sau E-mail
~ Cei care au doar E-mail trebuie sa foloseasca un nick name ca sa fie identificati mai usor.
Image and video hosting by TinyPic

18 comentarii:

Anonim spunea...

Edward cumva?

Alex spunea...

Team Jacob.

me_annnn spunea...

Team Edward

Anonim spunea...

Eu sunt aia anonim .Roxana botezatu.problema e ca sunt la mare si nu am stiut prima data cum se comenteaza de pe telefon ...sper doar ca raspunsul e bun.

Vampirika spunea...

team jacob

dana spunea...

team edward

Lidia spunea...

team Jacob

Claudiu spunea...

Team Alice 4ever!!! :X

lori spunea...

team edward

ana spunea...

team elvetia (ca bella) :)

Diu` spunea...

team emmett:X

Bia spunea...

team paul :))) nah sa nu fie ca restul :))

dana spunea...

team rose...imi place mult de ea.

Anonim spunea...

Team Edward! Alexandra sunt

Ada spunea...

team jacob

Anonim spunea...

team edward CUllen:X(dudu_tw93@yahoo.com)

Mari V spunea...

Team Edward:D

Chris spunea...

Team Voulturi

Chat

Create a Meebo Chat Room