miercuri, 7 iulie 2010

Interviu-Taylor Lautner


Am auzit ca iti este greu sa te plimbi. Care e cea mai amuzanta poveste despre fuga de paparazzi?
Imi doresc sa am o super poveste pentru tine. Ce e aiurea este ca esti prins, in trafic si incerc, adica, las soferii si securitatea sa isi faca treaba, pentru ca eu cred ca as intra in necazuri. Probabil as izbi ceva,
Nu iti pui niciodata ochelari de soare si sa mergi la McDonalds sau ceva de genul?
Oh, fa! Incerc dar e destul de ciudat pentru ca nu prea merge. Imi pun o sapca, o indes bine, imi iau ochelasi imensi si cand ma uit in oglinda ma vad ca nu seman deloc cu mine.Va merge cum vreau eu, asta imi spun mereu. Ies afara si nu merge. Nu inteleg de ce dar asta e.
Peter Facinelli a glumit spunand ca tu si baietii din Twilight trebuie sa aratati bine si ca lucrati obsesiv.
Da, asa e
Care dintre voi este cel mai obsedat de corp?
Pai, nu stiu, e greu sa aleg pentru ca toata lumea lucreaza. Adica, este evident pentru personajul meu, ca trebuie sa lucrez un pic. Da, da uite Peter este mereu la sala, Kellan e mereu la sala, haita de lupi este mereu la sala, se cere foarte multa munca.
Cine se plange cel mai mult de antrenamente?
Cred ca trebuie sa acord acest premiu lui Bronson Pelletier, care il interpreteaza pe Jared, unul din haita de lupi.
Se plange despre asta?
Putin. dar noi il tachinam , radem foarte mult cu el ca e un tip foarte amuzant.
Ai primit ceva scenarii dupa ce ai facut saturday Night Live? Ai fost foarte amuzant.
Da, am citit cate ceva si am vrut sa fac o comedie de fapt. Adica, Saturday Night Live a fost una dintre cele mai amuzante saptamani pe care le-am vazut vreodata.
Dar inca nu ai semnat nimic pentru o comedie?
Inca nici una nu e batuta in piatra. Ce lucrez acum e ”Abduction” filmari pe care le incep maine, am doua filme Breaking Dawn, si apoi am Strech Armstrong.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room