joi, 8 iulie 2010

Fotografii de la Amurg Summer Party

Probabil multi dintre voi stiu ca ieri a fost Amurg Summer Party la Diverta Magheru in Bucuresti. Anne si Alice au fost acolo pentru a reprezenta blogul Twilight Hot News. Anne a facut chiar si o pancarda si poze!!!

Alice a desenat pe un tricou coperta "Twilight", "New Moon" si "Breaking Dawn", iar langa coperta "Zori de zi" e clepsidra de pe coperta "The Short Second Life of Bree Tanner"

Anne si pancarda THN

Premiile castigate de Anne: 2 dvd-uri, 2 insigne, 4 carti si 2 afise + Pancarda THN


Ella le-a facut si ecusoane:
PS: Din pacate am primit un comentariu in care cineva spunea ca pus pozele pe un anume profil de Yahoo. La cererea lui Alice am sters majoritatea pozelor pentru protectie. Va rugam sa intelegeti.

8 comentarii:

Gya spunea...

ce frumos :X bravo fetelor

elena spunea...

ce dragutz:X

tia.vampire spunea...

cat de tare..imi pare rau ca nu am mai putut ajunge:(

mIddLe~PrInCeSs spunea...

Mai ce sa spun..A fost super-desi ma asteptam sa fie mai multa lume..Mi-a placut.Si Anne este o fata ff draguta.Au venit fete de la mai multe bloguri..Fani...A fost frumos mai ales desenul cu Alice Cullen facut de Anne :)))

*Ioana spunea...

vezi tot am pus si niste poze cu tn :))

Ramona spunea...

hihi, am participat si eu la concursul ala cu desenul pe tricou...gasiti poze la mine pe blog :*

Deea spunea...

foarte frumos fetelor
vedeti ca aveti fane care tin la voi si la munca voastra?
se pare ca anne merita sa fie ambasadoarea blogului
bravo!

cat despre ramona: felicitari, dar nu cred ca e frumos ca iti faci reclama pe spinarea fetelor :-s

Anne spunea...

multumesc mult,deea
nu cred ca ti poti da seama cat de mult ma bucur la cuvintele tale
;*

Chat

Create a Meebo Chat Room