duminică, 31 ianuarie 2010

Concurs de fidelitate


Dupa cum v-am mai spus, incerc sa va pregatesc tot felul de surprize. Avem deja 2 concursuri in plina desfasurare si iata ca a sosit vremea pentru al treilea.
Pentru ca vrem sa va rasplatim fidelitatea, noi , in colaborare cu Beauty of Pain, adecis sa organizam un concurs.
Raspundeti corect la cele 10 intrebari de mai jos si aveti sansa de a castiga un tricou original din UK cu EDWARD CULLEN.

INTREBARI:

1. Pe ce data a luat fiinta blogul Twilight Hot News?
2. Care a fost al doilea admin?
3. Care a fost primul concurs pe blogul Twilight Hot News?
4. Care a fost ultimul autor intrat in echipa?
5. Pana cand va tine blogul THN? Indiciu aici
6. Cate modele de chat am avut pana acum pe blog?
7. Cine a scris poezia dedicata blogului nostru?
8. Cum se numeste primul fanfic al Ellei?
9. Pe ce data e nascuta Joanne?
10. Din ce oras este fiecare fata din echipa?

Daca ati fost alaturi de noi de la inceput, totul este simplu. Daca v-ati alaturat pe parcurs, trebuie doar sa cautati in arhiva sii veti gasi raspunsurile. La concurs participa doar mailurile ce contin raspunsurile corecte la toate intrebarile. Desemnarea castigatorului se va face prin tragere la sorti.

Concursul se desfasoara in perioada 31 ianuarie - 7 februarie 2010.
Astept raspunsurile voastre pe adresa de mail contactthn@gmail.com.

Succes tuturor!
Multumim sponsorului!
Image and video hosting by TinyPic

11 comentarii:

Claudiu spunea...

Ce harnice sunteti voi dar si darnice.Tineti-o tot asa :*!

Ada spunea...

foarte frumos concursul...chiar foarte frumos.....numai ca nu cred ca as avea vro sansa sa castig pentru ca nu am descoperit acest blog de mult timp si nu am toate aceste informatii....frumos concurs si sper sa castige cine merita pwp

Ada spunea...

nu prea gasesc prin arhiva..

Gya spunea...

ma gandeam si eu sa particip dar la unele intrebari imi e imposibil sa rasp,spre rusinea mea:D asa ca ma gandesc ca sunt altii care sunt sigura ca stiu sa rasp si merita mai mult ca mine.succes tuturor.merita!!eu o sa dau banii p el,nu-i prob.;))

Anonim spunea...

poate ca unii vizitatori de pe blog nu stiu unele intrebari...
de exemplu: Pe ce data este nascuta Joane?...in fine....
am mai vazut tricouri cu Edward si la bucuresti...poate ca sunt originale dar....tot e ceva...

Anonim spunea...

poate ca nu sunt originale*

Unknown spunea...

Super ideea...dar nu am de gand sa particip la concurs...Ii las pe altii!;)

elena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

hai mai ca nu este greu. adica sunt si intrebari mai dificile dar ganditiva ca zilele trecute era o poza cu joanne nu e prea greu sa cautati in arhiva zic eu
acuma ii las pe altii sa decida asta
sau sa dati la prima postare si vedeti data
scz nu vreau sa creeada fetele ca trisez dar daca va doriti cu adevarat veti participa nu?
eu nu sunt din tara si nu am cum sa particip, cred.

Anonim spunea...

produsele sunt originale ...deci nu isi are rostul comentariul de mai sus
asta e si pretul real al unui asemenea produs...

Officially Licensed Twilight design printed on a Black 100% cotton short sleeved T-shirt.

Gya spunea...

soo,desi ziceam k nu particip mi-am luat inima in dinti si am incercat totusi desi nu stiu cat de bn am raspuns;-ss

Chat

Create a Meebo Chat Room