marți, 2 februarie 2010

Piatra Neamţ: Donaţie englezească pentru cititorii Twilight

 
Interesul sporit al cititorilor nemţeni pentru scrierile scriitoarei Stephenie Meyer a încurajat o strânsă colaborare între Bibioteca Judeţeană G. T Kirileanu şi tânărul Tedros Williams, voluntar la organizaţia „Corpul Păcii" în Piatra Neamţ. Americanul a fost şi cel care a reuşit să convingă cadrele didactice ale unei şcoli din New Jersey să trimită cititorilor nemţeni două seturi complete de volume din celebra serie de romane „Twilight". Aşadar Biblioteca Judeţeană din Neamţ, mai exact secţia de carte străină, beneficiază atât de volumele în engleza americană cât şi de 20 de seturi ale variantelor traduse în limba română.

Este cineva din Piatra Neamt?

 

5 comentarii:

Maria spunea...

mersi ca ne-ai spus, acum ma duc sa o imprumut....ms mult

Gya spunea...

foarte frumos,ma intreb la mn in oras or fi cartile,la bibblioteca?:-?nu m-am interesat pt ca mi le-am cumparat.oricum ei sunt norocosi k le au si in engleza

Unknown spunea...

Frumos din partea lor..se intampla ceva de genul si la noi....
Ar fi interesant sa se intample asa ceva si la mine in oras[oricum eu le am cumparat asa ca nu imi fac griji],dar sunt slabe sanse..:d

Ada spunea...

ce frumos....eu cand am fost la biblioteca sa le imprumut..aici in bacau..au spus ca nu le are....foarte bine de nemteni

Claudiu spunea...

Eu sunt nemtean deci :X. Piatra Neamt e la cativa km de mine dar eu la scoala am facut o petitie cu toti evelii si pana la urma au adus la scoala seria twilight completa :D

Chat

Create a Meebo Chat Room