miercuri, 30 iunie 2010

Cat va incasa Saga Amurg: Eclipsa?

Saga Amurg: Eclipsa ar putea scurtcircuita box-office-ul american al verii, cam amorţit după ce blockbustere ca Echipa de şoc sau Întâlnire explozivăau fost primite cu răceală de spectatori.

La un buget de doar 68 de milioane USD, a treia parte a francizei Twilight s-ar putea dovedi din nou o maşină de făcut bani pentru producătorul Summitt Entertainment, putând încasa în primele cinci zile de rulare în SUA nu mai puţin de 175 de milioane, anunţă Reuters.

Studiourile se aşteaptă la 150 de milioane de dolari, dar experţi independenţi au analizat o mulţime de sondaje de piaţă, iar cifra vehiculată de ei variază între 175 şi 190 de milioane pentru debutul filmului, care se sincronizează şi cu celebrarea popularei Zile a Independenţei în SUA, ceea ce înseamnă şi că ziua de luni este liberă.

Cel mai bun debut de cinci zile din istoria cinematografului american este Transformers 2, cu 200 de milioane câştigate de miercuri până duminică.

În comparaţie cu Eclipsa, SF-ul Inception, regizat de Christopher Nolan şi considerat cel mai aşteptat film al anului, ar putea încasa sub 100 de milioane de dolari în primul weekend, conform aceloraşi analişti.

În România Eclipsa se lansează vineri.


SURSA:Cinemagia

6 comentarii:

Anonim spunea...

a fost PREA tare filul,l am vazut aseara:D
anne

Anonim spunea...

Anne?:O
Unde l-ai vazut?:O

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

anne...vreau si eu filmul
contacteaza`ma rpd pe ashley_ariel_fan_4ever@yahoo.com

Anonim spunea...

vreau si eu sa vad filmul...cine il are ...?

**Roxana** spunea...

pai nu cred ca a aparut pe vruen torrent ceva inca....si la mine la cinema a aparut de miercuri filmul de pe 30...dar eu nu l-am vazut ca ma duc duminica la mare sa-l vad....cine l-a vazut spuneti ceva mai mult va rog

Anonim spunea...

are cineva idee cand ruleaza eclipse si in braila?ca eu am cautat data la care poate rula si in braila eclipse si nu am gasit nici un raspuns ...problema este ca in braila nu este decat 2 cinematografe...poate cineva sa imi raspunda la intrebare?mersi.

Chat

Create a Meebo Chat Room