marți, 29 iunie 2010

Interviu cu Kris & Taylor pentru revista "Fotogramas"

Mai tineti minte zilele trecute cand am postat un reportaj din revista "Fotogramas"? 


Ei bine acum a aparut si un interviu.
Taylor, Ce este la Kristen ce te face sa te conectezi cu ea?
Taylor: Kristen e Kristen.... La fel ca si Bella, Kristen e o fata simpla si mereu e ea insasi. Cineva care nu se schimba indiferent cu ce se confrunta.

Kristen, dupa trei filme, ce ne poti explica despre ele?
Kristen: Dupa sute, mii de interviuri e posibil sa incepeti sa intelegeti ce este un vampir ca metafora, simbol: semnifica eternitatea, iubirea...si ca niciodata nu am fost un mare fan al lumii vampirilor.
Taylor: Dupa aceste filme despre vampiri... stiu ca nici mie nu mi-ar placea sa fiu vampir.

Mai bine ai fi un varcolac?
Taylor: In lumea reala? Pentru nimic. Bine poate ca pentru Jacob ar fi un punct in plus, dar ceea ce spui u nu este o binecuvantare. Desi bine, intotdeauna mai bine ai fi un vampir. Varcolacii par mai umani decat vampirii. Sunt mai calzi si in plus au puls.

Ai ceva in comun cu Jacob?
Taylor: Nu multe, dar personajul ma incanta. Eu as incerca sa controlez un pic loviturile de geniu pentru ca se intampla sa fie probleme de control.

EXPERTI IN SARUTURI:
Sa fim directi. Sarutul
Taylor: Care sarut? Cel in care ea ma loveste?

Ei bine ... suna promitator
Taylor: Sa saruti pe cineva care nu doar ca nu-ti intoarce sarutul ci te mai si loveste... e bine... Mai bine ca celalat sarut este mai bun.

Kristen, cu ce sarut ai ramane? Cu al lui Taylor, al lui Robert sau cu cel al Dakotei Fanning in "The Runaways"
Kris: Sunt diferite... Cu Dakota a fost ceva vag, ceva intre prietene. Cei de aici sunt impulsivi, romantici, pasionali, este diferit.

Intensitatea din aceasta serie de filme face ca totul sa se concentreze asupra vietilor personale
Taylor: Poi la mine exista putine de spus. As vrea sa pot explica ceva interesant, dar nimic.



Trist nu?
Taylor: Sunt de acord, dar daca nu este nimic, nu e nimic.
Kris: Lucru ce ne duce la mine. Daca vrei sa ma intrebi daca ies cu Rob, poi vei vedea. De mult timp am decis sa nu mai vorbesc despre asta. Nu vreau sa zic nimic despre nimeni.

Taylor, ti s-a ivit posibilitatea de a iesi cu o fana?
Taylor: Desi cred ca ar fi dificil, intalnirea mea cu o fana are trei faze: Prima data striga ea de pasiune, apoi este necontrolata ceea ce ma face sa ma simt prost. Iar ultima faza e cea in care lesin sau am o cadere nervoasa... atunci da ma simt rau.
Cum ar fi femeia ideala?
Taylor: Fizic? Aceasta nu trebuie sa arate intr-un mod special. Valorez onestitatea, increderea, sa fie ea insasi, amuzanta si capabila de ceva cand ocazia o cere.

Cu ce star ti-ai dori sa lucrezi?
Taylor: Mereu mi-a placut Jessica Alba. Asa ca daca va citi acest interviu...va stii

Stii ca esti comparat cu Tom Cruise?
Taylor: Serios? Este unul dintre idolii mei

De ce?
Taylor: Imi place cariera lui, optinile si deciziile pe care le-a luat.

Si tu Kristen? Cu cine ai vrea sa lucrezi?
Kris: Defapt cred ca am foarte mult noroc. Am impresia ca ep zi ce trece lucrez cu oameni ce au foarte mult talent, persoane ce sunt mai bune ca mine. Ceea ce mi-ar placea cu adevarat sa fac ar fi alte lucruri, ca de exemplu, sa scriu.

MAI MULT DECAT UN FILM:

Ce zici de dezvoltarea ta personala?
Kris: Am crescut cu Bella. Simbioza mea cu ea este mai mare decât oricare dintre personajele mele.
Taylor: Are mult de-a face cu interpretarea unui personaj intr-o franciza. Formezi caracterul unui personaj si il aprofundezi.
 
Nu va afecteaza schimbarea continua a regizorilor?
Taylor: E greu pentru ca tu interpretezi acelasi personaj dar difera persoanele care te ghideaza. Dar asta te face sa te mentii si asa ai ocazia sa lucrezi cu 3 regizori diferiti si foarte buni. Nu cu unul singur.
 
Se spune ca acest film e cel mai dur din serie:
Taylor: Regizorul, David Slade a adus o mare parte din intuneric.
Kris: Este treaba lui David Slade, dar si istoria. Ne-am maturizat si de fiecare data lucrurile s-au complicat.
 
Dar Bella este inca o domnisoara in primejdie...
Kris: Am vrut atat de mult sa ajung la ultimul film ca sa o las pe Bella cea neajutorata.
 
In Eclipsa, Jacob nu duce lipsa de actiune.
Taylor:  Nu crede, in luptele cele mai spectaculoase Jacob mereu e un lup. Cand colegii mei trebuiau sa lupte eu am avut zi libera. Pacat.
 
VIATA SI MUNCA:
Si cum este o zi libera in viata lui Taylor?
Taylor: Nu mişc un deget. Sunt pe canapea,ma uit la TV şi nimic altceva. Este minunat.
 
Kristen, e randul tau
Kris: Da sunt acasa, nimic mai bun decat sa ma trezesc cu pisica mea si sa ma plimb o zi intreaga cu ea. Ascult muzica si citesc. Dar daca iti zic adevarul ... ma plictisesc teribil ca nu am de lucru.
 
Si pe platou cum va relaxati?
Kris: Rob cu muzica, este un geniu. Muzica este experienţa senzorială care mă afectează cel mai mult, astfel încât utilizarea, de asemenea, ma ajuta sa muncesc. Nu ma satur sa ascult muzica.
Taylor: Eu de muzica nimc... Sunt clovnul echipei. Umorul e capitolul meu. Chrisitan si cu mine suntem cei care ucid timpul mort.

 Se poate vedea pe youtube?
Taylor: Nu, nu sunt un bun prieten cu internetul iar cu Twitter nici atat.Asa ca daca cineva citeste vreun comentariu de pe twitter,facebook sau myspace sa stie ca nu sunt eu.Mie imi place sa`i cunosc personal.
Kris: Nici eu nu ma conectez. Ma simt prea expusa.
 
Si viitorul?
Kris: Saga Amurg a facut parte din viata mea asa ca atunci cand se va termina va fi un capitol enorm care se va inchide. Dar nu inceteaza sa fie un proiect in plus. Cel mai lung film care mi-a schimbat viata si am cunoscut cei mai buni prieteni. Voi fi trista dar trebuie sa merg mai departe.
Taylor: Mereu ne va ramane spatiu ca crestem. Sa fim mai buni, nuse stie niciodata.
 
Traducere personala de pe BH, la ultimele 2 intrebari m-a ajutat sora lui Mery.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room