vineri, 2 iulie 2010

INVITATIE LA AMURG SUMMER FUN PARTY

Dupa conventia fanilor Amurg, cei de la editura Rao, care a adus pe piata romaneasca indragitele carti scrise de Stephenie Meyer, au o surpriza pentru voi.

AMURG SUMMER FUN PARTY

Cei de la editura m-au invitat si pe mine, dorind astfel sa ne cunoastem, avand in vedere colaborarea destul de veche pe care o avem cu ei. Din pacate eu nu voi ajunge, pentru ca nu imi permit. De aceea lansez o mica provocare pentru voi. Avem nevoie de cineva care sa ne reprezinte la aceasta petrecere. Se ofera cineva? Am putea chiar sa il numim Twilight Hot Ambassador.

Ca un mic bonus pentru voluntarul nostru, ii vom oferi o pereche de ochelari de soare la alegere oferiti de Ochelari-de-soare.com . Ce spuneti? Doritorii pot lasa un comentariu cu idul lor , sau , daca nu doresc sa isi faca public id-ul, ma pot contacta pe adresa de mail []

Atentie! Oferta este valabila pana luni cel tarziu. :)

Pana una alta, editura Rao va invita cu mult drag sa participati la acest party dat in cinstea voastra. Nu mai spun ca puteti castiga foarte multe premii surpriza.

Sponsori!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

tia.vampire spunea...

ella m-asi duce eu ca reprezentant dar nu stiu ce sa fac..adik ce tre sa faci practic ca sa reprezinti blogu acolo?..id e tia.vampire

elena spunea...

Tia...poate daca m'ai scoate de la ignore
:))
am putea vorbi:))
Deci, trebuie sa participi
Si o sa le spui ca vii din partea blogului nostru :-??
Adica ar fi frumos:X

Si in rest, nimic special...doar sa te distrezi ;;)

tia.vampire spunea...

o scuze ella..am avut noi o discutie mai demult si de atunci esti la ignore:)) te scot acum.sorry.

elena spunea...

Am cazut de acord cu Joanne ca va merge Anne. :)
Ea va primi cohelarii de soare. daca mai sunt doritori care vo r sa ne reprezinte..:>
sunteti bine'veniti:*

Chat

Create a Meebo Chat Room