miercuri, 30 iunie 2010

Robert Pattinson: "Sufletul si Raiul trebuie sa existe fiindca oamenii buni nu sunt rasplatiti indeajuns pe Pamant."

Odata cu lansarea seriei de filme "Amurg", Robert Pattinson a devenit superstar si sex-simbol peste noapte. Milioane de fani asteapta cu sufletul la gura "Saga Amurg: Eclipsa", cel de-al treilea film inspirat din seria de romane best seller ale autoarei Stephenie Meyer, care au avut un succes rasunator in intreaga lume. Cu mai multa actiune, dragoste, prietenie, gelozie si pasiune, "Saga Amurg: Eclipsa" este o continuare romantica a frumoasei povesti de dragoste dintre vampirul Edward si muritoarea Bella. In interviul care urmeaza, Robert Pattinson vorbeste despre evolutia personajului sau, despre isteria creata de fenomenul "Amurg", dar si despre relatia dintre el si Kristen Stewart in afara platourilor de filmare...

http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/701/9026/6441099/1/pattinson.jpg?width=264Personajul Edward Cullen este considerat un erou romantic, dar si foarte posesiv. Dupa "Amurg" si "Luna Noua", crezi ca Edward s-a schimbat?  
Robert Pattinson: Da, in primele doua filme, Edward era cuprins de singuratate si incerca sa se ascunda de realitate, insa atunci cand gaseste dragostea adevarata, devine foarte posesiv. Pe masura ce saga avanseaza, Edward incepe sa accepte lumea contemporana si sa iasa din cochilia pe care si-a creat-o. Odata cu "Zori de zi", sper ca personajul meu sa se transforme intr-un adolescent normal de 17 ani, doar ca putin mai palid…  

Ai concurat vreodata cu alt barbat pentru dragostea unei femei, asa cum se intampla in cazul lui Edward si al lui Jacob?  
Robert Pattinson: Nu cred ca este un gest adecvat… Sa concurez eu? Niciodata! Nu ma pricep la asta. Prefer sa o las in pace. Insa daca tu esti cu fata de la inceput si altcineva vrea sa ti-o fure, atunci esti fortat sa lupti putin. Nu as vrea sa fiu vreodata in postura lui Jacob, pentru ca asta inseamna sa fii tipul care a stricat relatia de cuplu.  

Crezi intr-un suflet nobil asa cum este Edward?  
Robert Pattinson: Da, cu siguranta. Nu-mi amintesc cine a spus asta, dar sufletul si Raiul trebuie sa existe fiindca oamenii buni nu sunt rasplatiti indeajuns pe Pamant. Mi-a placut intotdeauna aceasta idee, chiar este aplicabila. 

Te-ai batut vreodata cu cineva pentru dragostea unei femei? 
Robert Pattinson: Hmm, oare am facut-o? Probabil ca da… Da! Dar nu stiu daca era vorba despre dragoste adevarata sau despre orgoliu (rade).  Pentru fiecare film din "Saga Amurg" a existat cate un regizor diferit. 

Ai fost nevoit sa le explici fiecaruia in parte modul in care este construit personajul tau? 
Robert Pattinson: Este foarte interesant. Dupa "Amurg", toata lumea avea idei, am facut un brainstorming referitor la Edward. Apoi a venit Chris Weitz, care a regizat "Luna Noua" si care a spus ca i-a placut primul film si ca ar trebui sa continuam in aceeasi maniera. Si acum a venit David (n.r. regizorul David Slade), care voia sa faca ceva cu totul nou, care sa nu semene cu primele doua filme. Asa ca am discutat despre evolutia lui Edward si am hotarat sa facem ceva complet diferit si provocator.  

Pe coloana sonora a filmului "Amurg" ai interpretat o piesa. Vei mai contribui din punct de vedere muzical la filmele din "Saga Amurg"?  
Robert Pattinson: Am facut cate ceva, mereu mi-a placut sa ma joc si sa experimentez din punct de vedere muzical. Am vazut "Amurg" la televizor zilele trecute si cand mi-am auzit cantecul, m-am gandit ca este intr-adevar bizar… Sunt inca uimit de faptul ca regizoarea Catherine Hardwicke mi-a inclus piesa in coloana sonora a filmului. Nimeni nu s-a gandit ca franciza va avea un asemenea succes la public. Niciodata nu am crezut ca lumea va cumpara piesa mea… deci acum am ceva emotii.  

Majoritatea scenelor din "Saga Amurg: Eclipsa" le-ai filmat alaturi de Kristen. Amandoi sunteti actori seriosi si talentati, dar cum va pregatiti pentru scenele respective? Stabiliti ceva inainte sau va duceti pe platourile de filmare si acolo va vine inspiratia?  
Robert Pattinson: Eu ma pregatesc inainte pentru ca sunt nevoit. Dintr-un motiv care imi scapa, nu pricep anumite scene si atunci intru mai profund in natura personajului pentru a-l intelege, in timp ce pentru Kristen totul este foarte clar. Mintea ei functioneaza cu totul altfel decat mintea mea. Ea este capabila sa simta anumite lucruri imediat, in timp ce eu sunt mai cerebral, total opus de Kristen. Eu nu ma simt increzator decat in momentul in care inteleg pe deplin motivele care il determina sa faca acele lucruri. Nu procedez la fel pentru alte roluri, ci fac asta numai cand il joc pe Edward.  

Intelegi obsesia fanilor referitoare la relatia dintre tine si Kristen? Care este de fapt adevarul? Formati un cuplu si in viata reala?  
Robert Pattinson: Daca inteleg obsesia lor? Nu, nu prea… de fapt, oamenilor le plac povestile. Concluzia mea este ca fanii vor ca totul sa aiba legatura cu Saga Amurg. Adevarul este ca… imi doresc sa fi dormit mai mult azi-noapte ca sa dau niste raspunsuri mai inteligente. Nu stiu (rade).  

Chat

Create a Meebo Chat Room