miercuri, 30 iunie 2010

Kristen Stewart isi aminteste despre o petrecere cu BBQ pentru cast-ul Twilight

"In afara de a fi uimitoare in rolul Bellei Swan, alaturi de Robert Pattinson si Taylor Lautner, pe marile ecrane, Se pare ca Kristen Stewart  poate aduce caldura unei noi locatii - bucataria.
Da, Kristen are un talent ascuns de lume pana acum: stie sa gateasca!
Ultima noapte a festivalului, la proiectia filmului Eclipse, Kristen a admis realizarile ei intr-ale gatitului: "Am gătit cina pentru 20 de persoane. Am fost foarte mândra de mine", a declarat pentru MTV News, reporter Josh Horowitz.

Avand motiv de sarbatorire, Kristen le-a pregatit ceva special colegilor sai din cast.
Dar din anumite motive, lupul nostru favorit a pierdut gratarul. "Eu nu am fost la sărbătoare, Kristen", Taylor a glumit în jurul camerelor de filmat., deşi el a adăugat repede: "Dar am incercat mancarea ei!" El a dat un exemplu simplu si neobisnuit."Ca, OK, stii kumquats? Exista aparent un fruct numit loquats. Da, nu ştiam nici eu. Şi ea a făcut o plăcintă cu loquat."

Desi Taylor atesta talentele culinare ale lui Kristen, ca de obicei, Kristen nu se simte prea confortabil vorbind despre talentele ei ascunse. "Ma simt foarte jenant cand oamenii ma intreaba ce gatesc , pentru un motiv oarecare." dar, in cele din urma, Kristen s-a lasat si ne-a spus ce pregatise pentru petrecerea sa care s-a transformat in cina. "A fost ca un gratar mare, o gramada de friptura si de legume si am facut piccata de pui. Sunt atat de jenata. Dar am facut acasa sos marinara de la 2 dupa amiaza. Si nu a fost gata inainte de 8. A fost incredibil."

PS: Ce parere aveti? Stiati despre acest talent al ei? Va place acest talent ascuns, care nu mai e ascuns? Ce credeti despre jena ei despre acest lucru?


sursa: hollywoodcrush.mtv.com
Traducere personala.

Un comentariu:

Perfect World :x spunea...

vreau sie u placinta dinaia =p~

Chat

Create a Meebo Chat Room