miercuri, 30 iunie 2010

Printre rafturile prafuite - Vol I Trezirea - Jurnalele Vampirilor

Am gasit recenzia primului volum din indragita serie "Jurnalele Vampirilor". Eu am urmarit primul sezon pe calculator si mi-a placut foarte mult, ba mai mult , pot spune ca din punct de vedere vampiric, imi place mai mult decat Twilight Saga.
Nu fac alte comparatii pentru ca, dupa cum spune Gya, un film nu se compara cu un serial. Se pot compara, dar e mai complicat. Oricum, daca vreti mai mult sange, va invit sa urmariti acest prim sezon.

Revenind la volum.....
Este foarte usor de citit, nici nu stii cand s-au terminat foile si treci deja la un alt capitol. Povestea incepe dintr-un unghi putin superficial, al unei fete ce considera ca este atat de frumoasa incat nici un baiat nu ii poate rezista ... si practica cucerirea baietilor ca pe un sport menit pentru a umple un gol din inima sa pe care nici ea macar nu si-l poate explica.
Un gol ce il simte in permanenta ... pana cand in drumul ei apare un baiat care aparent nu o baga catusi de putin in seama, lucru ce ii irita imediat orgoliul si o starneste in a-l face al ei. Insa mica ei problema, de care nu stie ca se va lovi este ca acest nou baiat, Stefan, are o placere aparte pentru a bea sange si a citi gandurile celor din jur. Este un vampir, cu un trecut de peste sute de ani.
Drumul lui s-a intersectat la un moment dat cu aceasta fata orgolioasa pe care acum o cheama Elena, fata ceea mai populara din liceu, insa el a cunoscut-o si cu zeci de ani in urma sub numele de Katherina, o fata de vita nobila, dar orfana.

 
Pe cat ii sunt de stralucitori ochii pe atat ii este de intunecat sufletul, iar Stefan este brazdat de remuscari, regrete si dorinta de razbunare. Incearca sa isi mentina controlul asupra simturilor sale ascutite, care nu vor decat sa il determine sa isi infiga dintii in venele pulsand de sange si viata de pe gatul Elenei, alb si neted ca zapada.
 
Dar, ca toate povestile, trebuie sa apara si personajul negativ al acestei istorioare ... si nu este Stefan ci Damon, de o frumusete rapitoare, care poate cuceri inima oricarei fete. Acesta va face tot posibilul sa ii atraga atentia Elenei.
Damon se loveste de un zid, pentru ca farmecele sale nu au acelasi efect asupra Elenei ca asupra celorlalte fete. Aceasta devine o adevarata provocare pe care Damon ii face placere sa o primeasca cu bratele deschise. Insa demonii ce il bantuie nu ii vor da pace pana nu isi va satisface toate dorintele, chiar daca aceasta il poate impinge spre un deznodamant tragic, obligat fiind astfel sa isi omoare propriul frate.

sursa: egirl.ro

3 comentarii:

**Roxana** spunea...

am vazut serialul si normal ca mi-a placut...mi-am luat si eu cele 4 volume dar nu indraznesc sa ma apuc de ele astept sa ajung la mare sa le citesc...

Laura-Maria spunea...

am vazut serialul si am citit primele 2 carti..treb sa multumim k exista cartea asta pt k toti stim k sthep s.a ghidat dupa cartea asta;))
ah...vampire diaries...desi are aproape 20 d ani d knd a fost scrisa deabea acum apare...si e chiar tare:X

claudia spunea...

sunt super cartile am citit toate vol in 2 luni...♥♥ ♥

Chat

Create a Meebo Chat Room