miercuri, 30 iunie 2010

Peter isi imparte succesul?


People.Com are un articol despre cel mai frumos lucru din cariera lui Peter Facinelli, si anume ca isi imparte succesul cu fanii.
”Peter Facinelli este o persoana activa pe Twitter destul de jucausa, dar asta nu inseamna ca toate afacerile sunt amuzante.
Recent, actorul a avut o intalnire cu o fana, foarte emotionanta, care s-a apropiat de el dupa ce fiica ei murise.
”O femeie a carui fiica ii semnasem un autograf cu un an in urma, a venit la mine si mi-a aratat o poza cu mine si cu fiica ei. Mi-a spus : !Fiica mea te-a intalnit anul trecut si a murit intr-un accident de masina. Vroiam doar sa stii ce impact ai avut asupra ei, inainte sa moara.Poza asta a insemnat foarte mult pentru ea.”
A fost devatator, a inceput sa planga si am tinut-o in brate pana s-a cașmat putin.”
Dar Peter recunoaste ca nu doar adolescentele simt impactului lui Peter in viata lor.
”O femeie mi-a scris o scrisoare, spunandu-mi ca mama ei este un mare fan al meu. Scria ca mama ei are 79 de ani si a vazut un film de-al meu in care lucrasem alaturi de Burt Reynolds, si ca mama ei simte ca are 16 ani de fiecare data cand ma vede pe ecran. Mama ei murise si imi spunea cat de mult s-ar fi bucurat daca m-ar fi cunoscut, asa ca pana la urma m-am intalnit cu ea.Este o poveste foarte dulce.”
Peter spune ca aceste momente sunt cele mai puternice motive care il fac sa isi iubeasca munca.
”Sa fii in stare sa faci filme si sa atingi vietile oamenilor, sa ai un impact in vietile lor este un lucru extrem de puternic. Sunt foarte recunoscator ca fac ceea ce fac si sunt in stare sa ating oamenii in acest fel.”


SURSA

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room