miercuri, 30 iunie 2010

Taylor Lautner: Celebritatea nu mi-a adus extra-rasfat din partea parintilor!

http://assets.acasatv.ro/assets/acasatv/2010/06/29/articles/18785/images/thumb_size1.jpgDesi este foarte cunoscut si indragit de cand il interpreteaza pe Jacob in Saga Amurg, actorul Taylor Lautner, in varsta de 18 ani, marturiseste ca familia sa il trateaza la fel ca inainte de a ajunge un star. 
„Locuiesc in continuare cu parintii mei si nu sunt scutit de la treburile casnice. In continuare am grija de gradina, spal vasele si duc gunoiul”, declara el.  „Cand stau mult timp la filmari, ma asteapta mai multa munca acasa”, a adaugat el in gluma.
Taylor spune ca asta nu-l deranjeaza defel, intrucat adora atmosfera de acasa si se simte minunat in sanul familiei.  „Vreau sa raman „normal” cat mai mult timp posibil, nu vreau sa mi se urce celebritatea la cap. E ca si cum as trai doua vieti paralele: am o viata in care sunt asa cum vreau si fac ceea ce imi doresc sa fac tot timpul, si in acelasi timp am si viata de acasa, unde nu s-a schimbat nimic”, a spus Taylor.  
Actorul considera ca faptul ca e prieten foarte bun cu colegii sa, Kristen Stewart si Robert Pattinson, ii ajuta pe toti trei sa aiba o relatie foarte buna si pe platourile de filmare.  "Filmarile ar fi foarte dificile daca intre noi ar fi o situatie tensionata, dar noi chiar ne distram pe platouri", a marturisit Taylor.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room