sâmbătă, 3 iulie 2010

Totul incepe cu o alegere. Tu ce alegi sa vezi pe 2 iulie?

 
Late edit! Castigatorii!
Am stat si am citit toate comentariile voastre de 2 ori pe unele si tot nu m-am putut hotari. Intr-un comentariu, cineva spunea ca ar pune scenele intr-un joben si ar extrage una. M-a inspirat putin ideea. Am ales comentariile care m-au impresionat cel mai mult si le-am pus in ordinea in care le-au lasat fetele. 
Apoi, am extras 3 cu ajutorul site-ului Random.org
Cred ca a fost cel mai corect asa, avand in cedere ca toate sunt incredibile. :)
Atasat aveti si print-screen-uri pentru a vedea cum am procedat. Le felicit pe castigatoare.
Bratara logo Edward: Theo
Bratara logo Jake: Perfect world
Bratara logo Eclipse :Bia
Voi lua eu legatura cu castigatorii in cel mai scurt timp. 


Pe data de 2 iulie, The Twilight Saga Eclipse va avea premiera si in Romania.
Si pentru ca stim cat de mare este pasiunea noastra ( a voastra) pentru acest fenomen, v-am pregatit un concurs in parteneriat cu Media Pro Distribution.

Spune-ne intr-un comentariu cat mai convingator care este scena ( care sunt scenele) pe care abia astepti sa o vezi in noua productie Eclipsa. Vampirii, varcolacii, aventura, suspansul, ce alegi?

3 comentarii vor fi rasplatite cum se cuvine cu cate o bratara originala cu diferite logo-uri: logo Eclipse, logo Edward si logo Jacob. Bratarile sunt oferite in exclusivitate de Media Pro Distibution.

Concursul se desfasoara in perioada 22 iunie - 2 iulie 2010.


Scurt regulament:
1. Persoanele care doresc sa participe la acest concurs trebuie sa aibe cont Google, Wordpress, LiveJournal etc sau sa foloseasca un nume/nickname insotit de o adresa de e-mail.
Anonimii si persoanele care nu folosesc o adresa de e-mail valida vor fi excluse din concurs.
2. Participantii trebuie sa fie cetateni stabiliti in Romania.
3. Comentariile jignitoare , cu un limbaj vulgar vor fi excluse din concurs. 

Succes!

33 de comentarii:

**Roxana** spunea...

suuuuper concursul!Ella tot respectul pentru ceea ce realizezi!!!

elena spunea...

Multumesc! Dar nu e meritul meu....daca nu erati voi, fanii Twilight de pe blog, nu era nimic...:)

amy_cullen spunea...

Hey dar comentariul trebuie lasat pe blog??

elena spunea...

in postare! Lol se intelege:>

**Roxana** spunea...

Ella nu stii cumva de unde s-ar putea cumpara bratarile? poate exista un magazin ceva ca daca nu castig m-ar interesa sa stiu

Cornelus spunea...

E greu de spus ce scena din Eclipse imi doresc sa vad cel mai mult, pentru ca tot filmul este special, dar trebuie sa aleg una singura. Atunci cred ca scena in care Victoria se lupta cu Edward. De ce tocmai scena asta? Pentru ca atunci cand am citit cartea mi-am imaginat cum ar putea sa arate locul si cum s-ar desfasura intreaga scena si vreau sa vad daca este asa cum am crezut eu. Mi-a placut acea scena pentru ca este pusa inca o data la incercare reusita lui Edward de a o pastra pe Bella in viata, este plina de ura pe care o poarta Victoria pentru cei doi si incercarea de a supravietui a Bellei. Contine foarte multe sentimente si sper ca le voi resimti cand voi vedea filmul. Mai sunt multe alte scene pe care imi doresc sa le vad, dar ma rezum doar la aceasta. In concluzie asta e scena din Eclipse pe care o astept cel mai mult lupta dintre Edward si Victoria, pentru a putea vedea trairile Bellei.

Raluca Cullen spunea...

Pai mie imi plac cam toatescenele din carte;));))..asa ca as vrea sa vad scenele de dragoste dintre cele cu edward si bella...dar mai putin cele cu bella si jacob(beah)...o nsi astept cu nerabdare scena in care edward o cere in casatorie pe bella...aaa si scea in care edward il face radiator pe jakob...aaa si scena in care edward mai are un pic si il bate pe jacob...si offf sunt multe...de fapt astept q mare nerabdare toate scenele:)):)):))

elena spunea...

@Roxana
Din pacate nu sunt destinate vanzarii si nu se gasesc in Romania.
Le aduc doar la lansarile oficiale si le dau drept sponsorizare :-??

Bianca spunea...

Cel mai mult imi doresc sa vad scena in care Jacob afla ca Bella si Edward se vor casatori.Cel mai mult astept aceasta scena deoarece se creaza suspans fara a sti ce pune la cale defapt Jacob adica sa o pacaleasca pe Bella sa il sarute.Mi-am imaginat acesta scena plina de suspans si sper ca filmul sa fie pe masura asteptarilor mele.

Anonim spunea...

pai eu as vreau foarme mult scena cand edward o cere pe bella in casatori si bella ii pune conditie de a face dragoste cu el cat mai e om. as vrea sa mai vad lupta intre edward si victoria in fata bellei...e foarte palpitanta...si sa vad cearta dintre edward si jacob pentru sarutul pe care jacob i la dat bellei....abia astept fiolmul o sa fie plin de actiune, romantism (mai ales cand bella raman singura cu edward)

Ada spunea...

OMG abia astept sa vad scena din cort si lupta cu nounascutii.Cand simt ca mai este asa putin pana la premiere imi vine sa urlu de fericire.Sunt sigura ca Eclipsa va fi pe masura asteptarilor noastre asa ca tot ce ne mai ramane este sa asteptam!Twilight4ever!

theo spunea...

Hmm..scena pe care o astept nerabdatoare din "Eclipse" este "scena cortului".De ce am ales scena asta si nu alta?Pentru ca pe langa comicul situatiei prezent din cauza triungiului amoros:Jacob-Bella-Edward [go team edward:)) ] exista si un substrat dramatic de genul-"Pana unde ai putea merge pentru a salva persoana iubita?;Ai putea renunta la orgoliu?" (pentru ca pana la urma asta inseamna a iubi:a alege- "It all begins with a choice" si a renunta la tot pentru ca aceelei persoane sa-i fie bine).Asadar Edward da dovada de maturitate alegand sa-i fie Bellei bine chiar daca asta insemna ca el sa fie chinuit (un pic ;)) ) de gelozie .
Astept cu nerbdare sa vad "Eclipse" si in special aceasta scena deoarece sunt curioasa cum regizorul a reusit sa surprinda aceste sentimente si sa gaseasca balanta dintre imagine-sunet-miscare pentru ca aceasta scena sa fie perfecta.

P.s: bratarile sunt superbe:X, sper sa castig si eu una :D

Maddy spunea...

Eu ard de nerabdare sa vad scena in care Edward o cere in casatorie pe Bella. De cand am vazut trailer-ul si am auzit vocea lui Edward "Isabella Swan, I promise to love you every moment of forever" am stiut ca va fi foarte emotionanta, la fel ca si in carte. Sper sa ma faca sa plang, la fel cum m-au facut si randurile lui Stephenie Meyer sa plang. Scena in care Edward se lupta cu Victoria va fi un moment special, de asemenea. Cand citeam cartea, traiam intens scena si din cate am vazut in clipurile lansate, se pare ca scena din film se potriveste cu scena din imaginatia mea. In Eclipsa sunt multe scene de "flashback" fie cu Jasper, fie cu Rosalie sau alte personaje. Cred ca vor fi foarte interesante acele scene, cu viata de dinainte a lui Rosalie si cu transformarea lui Jasper si de aceea aceste scene se numara printre acelea pe care de-abia astept sa le vad.
Cu siguranta, Eclipsa va fi un alt film de succes al seriei Amurg, in care dragostea, deciziile, suspansul se unesc, rezultand o incantare a fanilor Twilight din intreaga lume.

Unknown spunea...

Buna! Greu de spus care sunt scenele pe care abia astept sa le vad, deoarece de abia astept sa vad tot filmul! Dar totusi, cel mai mult astept scena cand Edward o cere in casatorie pe Bella. Deja imi imaginam, cand citeam cartea, cum o sa fie partea aceasta, cand el jura ca o va iubii pentru totdeauna. O eternitate alaturi de persoana pe care o iubesti, cine nu si-ar dori asta?... Si la fel astept si scena de lupta dintre nou-nascuti vs. the Cullens si varcolacii, toata actiunea aceea! Sau scena cand Edward se lupta cu Victoria pentru a-i salva viata iubitei lui, Bella. Tot suspansul, aventura, trairile Bellei(deoarece nu se afla pentru prima data in fata mortii)... Sunt foarte curioasa sa vad cum vor fii imaginile, efectele, sunetul... tot, deoarece din cate am inteles, David Slade e un regizor foarte bun.
Ei, cam acestea sunt scenele pe care de abia astept sa le vad. Sper sa castig si eu o bratara :x ;).

P.S.:Ella, felicitari pentru site, e extraordinar. Mult succes in continuare! ;)

lori spunea...

O scena foarte emotionanta si sfasietoare pe care sunt nerabdatoare s-o vad:uciderea lui bree.In aceasta scena va fi dezvaluita cruzimea,puterea,latura intunecata a vampirilor.Nou nascutei bree nu i se acorda nici o sansa sa-si indrepte greselile si sa invete "sa fie vampir".Ultima bruma de speranta venita de la Culleni este rapid spulberata de clanul Volturilor. O scena total opusa celei de sus,pe care doresc s-o vad este scena in care Bella este ceruta in casatorie de catre Edward...o scena pur si simplu delicioasa,plina de romantism.

tia spunea...

cel mai mult,cu siguranta,astept scena unde edward o cere in casatorie pe bella.Este una dintre cele mai importante scene din toata povestea.este un pas urias in ralatia ei cu edward.ne dam seama ca edward stia ca o sa se ajunga la casatorie, dar nu credea asta si bella. bella se intreba de ce edward isi doreste sa fie cu ea pe vecie.bella se credea o fata banala,dar edward stia ca nu este deloc o fata banala si o iubea enorm de mult.bella la inceput nu prea vroia sa spuna da,dar edward a facut o intelegere cu ea si i-a spus ca daca se casatoreste cu el atunci el o transforma in vampir.si asa au facut amandoi un compromis.ea nu vroia pentru ca ii era frica de ce ar zice lumea si parintii ei.dar nici edward nu vroia sa o transforme pe ea in vampir pentru ca el credea ca vampirii sunt niste monstrii si nu vroia ca si ea sa treaca prin ce a trecut el.dupa ce s-au casatorit ,inainte ca ea sa devina vampir,in luna de miere ei au concemput un copil care s-a duvedit a fi jumatate om jumatate vampir.au descoperit apoi ca copilul crestea foarte repede.familia cullen a aflat ca mai exista un singur asemenea copil in lume si atunci cand se nascuse i-si sfasiase mama pentru a iesi.cand a venit timpul copilului bellei si al lui edwrd sa se nasca si acest copil era prea mare asa ca a incercat sa isi sfasaie mama ,adica pe bella, pentru a iesi.singura solutie ca bella sa traiasca era ca edward sa o transforme in vampir.dar edward a incercat sa o muste de gat,de incheetura mainii si tot nu reusea sa o salvese.atunci edward a injectat veninul sau direct in inima si a reusit sa o salveze.transformarea bellei a durat doua zile.dupa ce s-a transformat a descoperit ca are puteri speciale,cum avea si edward si alice.dar bella avea ceva total diferit.ea putea sa isi protejeze familia si pe cei din jurul ei de puterile vamirilor care cauzau durere cu ajutorul mintii.unul din acei vampiri era jane din familia volturiilor.cum ei avea o lupta cu volturi peste ceva timp ea a ajutat mult in aceea lupta.

Bia spunea...

Chiar seara trecuta pe cand reciteam Eclipse mi-am dat seama ca astept cu adevarat o scena...o scena mai lunga reprezentand tot capitolul FOC SI GHEATA - din momentul in care Jacob intra in cort alaturi de Edward si Bella ( must see fata lui edward cad ii citeste gandurile lui Jacob cu privire la starea Bellei - Jacob fiind singurul care ar putea-o salva - durerea cu care accepta asta doar pt a o salva :X ) ( pot sa-mi imaginez cu usurinta pe Robert Pattson in aceasta ipostaza). Apoi pe Jacob cu Bella in brate ... concurenta dintre ,,geata si foc'' . Discutia dintre Jake si Edward pe cand credeau ca Bella doarme. Aici Edward raspunde la toate intrebarile pe care i le pune Jacob (edward cititnd mereu gandurile lui jacob acum si Jake avea ocazia sa afle exact ce simte ,,strigoiul'' ) (o scena doar pt taylor si robert :))). Urmand dimineata in care incepe jocul murdar al celor doi baieti facand tot posibilul sa isi demonstreze pe cine ar alege cu adevarat Bella . Totul termuinandu-se cu un mult asteptat sarut intre Jake si Bella ( sunt eu mai team jake )

Acest fragment are de toate si pt fanii team edward si pt fanii team jacob ... replici amuzante ( in discutia dintre jake si ed) dar si momente triste pline de durere ( cand edward isi aminteste cat de greu i-a fost despartit de bella in new moon). si din nou ocazia de a-l considera pe edward ''the perfect boy'' fiind capabil sa o inteleaga pe Bella in aceste momente confuze... si dupa cum spune fiind capabil sa nu-l raneasca pe Jacob doar fiindca Bella il place) Si in plus aceasta scena e in deschiderea mult asteptatei lupte dintre nou-nascuti si Culleni

PS1: Chiar se anunta un film grozav
PS2: concursul acesta le-a intrecut pe toate de pe THN (si au fost un numar considerabil cu premii grozave)
PS3:pur si simplu ador bratarile si sper din suflet sa castig bafta tuturor

Ella felicitari pt tot!

Cristina spunea...

Oh,chiar trebuie să aleg?
Totuşi,cred că există două scene pe care le aştept în special să fie ecranizate.
Prima este cea în care Rosalie trece peste aversiunea ei faţă de Bella pentru a-şi expune sentimentele şi totodată de a o ajuta. Acea parte mi se pare cea mai expresivă din punct de vedere al prieteniei.Recunosc,o prietenie care nu parea posibilă iniţial.
Vorbind de prietenie,trec la scena mea preferată,adica cea din cort (după atâtea comentarii legate de asta,nu par foarte originală,nu-i aşa? ).Dar stai puţin,prietenie acolo?Da,pe Jake şi Edward îi uneşte in mod inconştient dragostea pentru Bella,inţelegându-se unul pe altul prin replica spirituale şi amuzante.Sunt sigură ca Robert şi Taylor vor face o echipa grozavă şi vor reconstitui scena,pastrând atmosfera din carte,şi totuşi adaptand-o la stilul lor.
Mai e necesar să menţionez că vizualizez toate scenele în minte de câte ori doar văd o poză a actorilor?:D

DancingVampire spunea...

Greu de ales... Bineinteles ca ard de nerabdare sa vad totul ecranizat, dar ce aleg este scena in care Jacob Black primeste invitatia la nunta si biletelul de la Edward. Este o parte plina de tensiune, cand Jake isi infige degetele in saraca masa, aproape zdrobind-o. Apoi, se transforma in varcolac si… incercand sa uite de tot si de toate sentimentele ce il puneau la incercare, doreste sa paraseasca oraselul Forks. El simtea ura curgandu-i odata cu sangele prin vene … si chiar as vrea sa vad cum ar transpune asta pe chipul unui varcolac creeat pe computer.
Succes tuturor:*!

Anonim spunea...

Desi abia astept sa vad tot filmul o sa ma rezum la o scena si anume scena absolvirii. Am vazut ca nu multa lume asteapta sa o vada, dar eu consider ca este un moment important din viata Bellei. Eu mi-am imaginat un moment destul de emotionant si sunt sigura ca asa va fi, mai ales ca Charlie trebuie sa se obisnuiasca ca fata lui va fi plecata pe cont propriu si fata lui Edward cand afla descoperirea Bellei cu privire la vizitele vampirilor. Pe langa asta mai este si petrecerea unde abia astept sa vad cum au decorat casa Cullen si cum se va desfasura totul. Imagini din celelalte scene pe care imi plac, le-am vazut si astfel mi-am facut o idee asupra celor ce se intampla insa din absolvire nu s-a prezentat nimic. Nu-mi vine sa cred ca mai este atat de putin timp pana la premiere. Sper ca Eclipse sa fie cel mai bun de pana acum.

Mandarina Savarina spunea...

Cartea Eclipsa mi se pare foarte palpitanta,plina de actiune si amuzanta in acelasi timp.
Este o combinatie perfecta intre suspans, thriller ,dragoste si comic.
Toata povestea in sine este cea mai iubita de aproape tot globul.
Abia astept sa vad filmul :x mi- am luat bilete din timp..
Apropo de comic...sa nu ma intelegeti gresit ..comic in senusul bun si placut: mi-au placut foarte tare scenele in care Edward a trebuit sa o imparta pe Bella cu Jacob, cei doi facand un pact pentru protejarea ei,sa aibe grija fiecare de ea si apoi s-o incredinteze la granita din Quileute.
Mai ales la scenele din cort, dialogurile dintre cei doi, felul in care se fac gelosi si se lupta pentru Bella...cand Edward nu a avut incotro si a fost nevoit sa-l lase pe Jacob sa o incalzeasca pe Bella.
A fost destul de frustrant pentru el, deoarece nu putea face asta si ce avantaj avea Jacob .
Sa iubesti persoana dorita si s-a nu o poti ajuta.
Sa te simti neputincios si sa vezi in acele momente ca singura persoana care o poate face este dusmanul tau, care la randul lui iubeste aceeasi persoana.
Sa stai si sa-i privesti langa tine...foarte dureros.
Sunt foarte multe sentimente puse in aceasta scena,abia astept sa vad cum o sa joace actorii si cum o sa redea aceste trairi,deoarece am citit ca lui Edward i-a fost destul de greu.(sunt o mare fana Saga Amurg si a actorilor,in special a lui Robert)
Sper ca regizorul sa transpuna scenele cat mai real si mai apropae de carte.
multumesc

tia spunea...

hei..eu sunt tia de mai sus si acolo nu am pus nici un e-mail.. e-mailul meu e : tia.vampire@yahoo.com ..sper ca nu am fost exclusa..scuze abia acum am citit regulamentu:))

A. spunea...

Eu una abia astept sa vad scena din cort, cand Edward este nevoit sa o priveasca pe Bella cum sta in bratele lui Jake. Incerc sa-mi imaginez ce expresie va avea Edward cand va fi pus fata in fata cu diferentele dintre relatia Bellei cu el si o posibila relatie cu Jake. Fiind nevoit sa ii 'auda' si gandurile lui Jacob lucrurile devin si mai tensionate intre cei doi, dar el pus in asemenea situatie reuseste sa isi pastreze calmul si da dovada de maturitate [a avut suficient timp sa se maturizeze nu?]. Nu cred ca e usor sa realizezi ca ii faci rau persoanei iubite si ca simpla ta prezenta in jurul ei o poate ingheta, la propriu, iar 'rivalul' tau e cel care ii poate proteja viata stand lipit de ea si incalzind-o.
Sper sa iasa bine scena asta, cred ca toata lumea o asteapta. Sunt foarte curioasa ce melodie vor alege pentru aceasta scena, va fi oare o balada rock sau ...?

anuska spunea...

Eu personal as prefera sa vad in "Eclipse" o alternanta de scene intre lupta dintre vampirii Cullen si haita de varcolaci impotriva armatei de nou-nascuti, si lupta dintre Edward si Seth vs. Victoria & Riley (singura lupta vazuta prin ochii Bellei in carte)

andrei.b spunea...

sincer nu stiu ce sa spun,fiindca nu pot sa aleg o scena anume...totul mi se pare fascinant si abia astept sa vad filmul,primele 2 le-am vazut de 3 ori fiecare,le stiu pe de rost,sunt hipnotizat,i-ar acum sper ca partea 3 sa`mi depaseasca asteptarile...totusi daca ar fi sa aleg ceva,poate suspansul ar fi,sa creeze tensiunea,sa astept sa vad urmatorul moment cu suflletul la gura...

Alexandra [:X] spunea...

Filmul "Eclipse",a treia parte din Saga Twilight,impleteste cu o pricepere extraordinara 3 stari diferite:Iubirea,Prietenia si dorinta de razbunare.Imi vine foarte greu sa ma decid in a alege o scena favorita din film,de aceea o sa ma rezum doar la trei dintre acestea.
Prima scena:
-Astept cu nerabdare scena in care Victoria se va confrunta cu Bella fata in fata.Sunt curioasa daca actrita Bryce Dallas Howard,a reusit sa surprinda si sa infatiseze sentimentele profunde de ura si de razbunare ale Victoriei.In carte,Victoria o uraste cumplit de tare pe Bella deoarece in opinia sa,James a trebuit sa moara din cauza ei.
A doua sena:
-Imi doresc sa vad pe chipul lui Jacob,fericirea si implinirea de care da dovada atunci cand in sfarsit reuseste sa o sarute pentru prima oara pe Bella.De asemena,vreau sa vad si modul in care Bella incerca sa scape de el.In adancul sufletului nu vrea sa se opuna insa,imaginea lui Edward o urmareste pretutindeni si este constienta de raul pe care ii il va produce.Iubirea pentru Edward este cu mult mai mare decat iubirea pentru bunul sau prieten Jacob.
A treia scena:
-As putea sa spun ca aceasta este scena mea preferata din carte pe care abia astept sa o vad in film.
In cele 2 filme de pana acum,Bella si Edward nu au avut atat de multe scene"siropoase" insa,incepand cu al treilea film situatia se schimba radical.
Bella,este nevoita sa doarma la Edward acasa intr-una din nopti si imi doresc sa vad uimirea de pe chipul sau atunci cand vede ca acesta a adus un pat in camera sa,doar de dragul ei.Astept cu o ardoare nespusa sa vad scenele in care Bella incearca sa obtina ceva mai mult de la Edward.Imi doresc sa vad scenele in care acestia sunt cuprinsi de iubirea care iese la iveala prin miscarile si gesturile care au loc in acea noapte magica.
In final,vreau sa iti multumesc Ella,pentru timpul acordat citirii comentariului meu.Faci o treaba extraordinara pe blog si ai tot respectul meu.Viata mea ar fi mai plictisitoare fara blogul tau.
Alexandra.:*

lucy spunea...

Imi este foarte greu sa ma decid asupra unei singure scene deoarece eu astept tot filmul pt k cred k tot este important.
Desigur sunt unele scene mai speciale care cred ca imi vor taia respiratia.
Deci,o sa incerc sa va spun scenele mele preferate in ordine cat de cat cronologica.
Prima scena care intradevar ma pune pe jar este cea in care Bella face o escapada in La Push si are o discutie foarte intensa dar si amuzanta cu Jake.
Apoi ard de nerabdare sa vad cum va decurge petrecerea la gratar si cum vor povesti cele 2 legende [cea a razboinicilor spiritului si cea a sacrificiului facut de a treia nevasta].
Imi doresc foarte mult sa vad si trauma suferita de Rosalie,dar si viata sfasietoare si chinurile suportate cu greu de Jasper.
Apoi scena in care Jake o saruta cu forta pe Bella si cearta ironica dintre el si Edward.
O scena importanta este si scena absolvirii,petrecerea de dupa,viziunea lui Alice si antrenamentele.
Desigur scena mea favorita este cu siguranta cea in care Edward si Bella sunt singuri in casa Cullen, cand Bella incearca sa-l seduca pe Edward [sper sa fie si in fiml prezent romantismul si tandretea pe care i-o arata Edward]
si cererea in casatorie :"Isabella Swan...fagaduiesc sa te iubesc pt totdeauna-in fiecare zi din eternitate.Vrei sa fi sotia mea?"E adorabila replica asta :X si eu ma voi emotiona foarte tare si normal...k voi plange:D
Apoi urmeaza capitolul 22..."foc si gheata" in care Jacob o incalzeste pe Bella si Edward este silit sa accepte.
Am inteles ca scena asta s-a filmat foarte greu deoarece trebuia redata foarte bine tensiunea sexuala,si eu sper sa nu ma dezamageasca;apoi imi place foarte mult cand spiritele din cort se mai linistesc,Edward si Jake poarta in sfarsit o discutie cat de cat mai matura.
Mai sunt o gramada de scene pe care vreau sa le vad,dar asta ar insemna sa vi le zic pe toate care vor aparea in film,asa ca inchei cu lupta dintre edward-victoria-riley,in care actiunea va atinge cote maxime,si voi trai momentele acelea pe pielea mea;si ultima parte,cea din perspectiva lui jake,cand primeste invitatia de nunta,un lucru foarte dureros pentru el.

Pt toate fetele de pe acest site care isi bat capul pt noi ca sa avem cat mai multe informatii despre film,actori si toate cele,mult respect si mult succes pe viitor.
Faceti o treaba uimitoare!!
Va multumesc ca imi faceti viata mai frumoasa.:):*

kristen stewart spunea...

-Astept cu nerabdare scena in care Victoria se va confrunta cu Bella fata in fata.Sunt curioasa daca actrita Bryce Dallas Howard,a reusit sa surprinda si sa infatiseze sentimentele profunde de ura si de razbunare ale Victoriei.In carte,Victoria o uraste cumplit de tare pe Bella deoarece in opinia sa,James a trebuit sa moara din cauza ei.
A doua sena:
-Imi doresc sa vad pe chipul lui Jacob,fericirea si implinirea de care da dovada atunci cand in sfarsit reuseste sa o sarute pentru prima oara pe Bella.De asemena,vreau sa vad si modul in care Bella incerca sa scape de el.In adancul sufletului nu vrea sa se opuna insa,imaginea lui Edward o urmareste pretutindeni si este constienta de raul pe care ii il va produce.Iubirea pentru Edward este cu mult mai mare decat iubirea pentru bunul sau prieten Jacob.
A treia scena:
-As putea sa spun ca aceasta este scena mea preferata din carte pe care abia astept sa o vad in film.
In cele 2 filme de pana acum,Bella si Edward nu au avut atat de multe scene"siropoase" insa,incepand cu al treilea film situatia se schimba radical.
Bella,este nevoita sa doarma la Edward acasa intr-una din nopti si imi doresc sa vad uimirea de pe chipul sau atunci cand vede ca acesta a adus un pat in camera sa,doar de dragul ei.Astept cu o ardoare nespusa sa vad scenele in care Bella incearca sa obtina ceva mai mult de la Edward.Imi doresc sa vad scenele in care acestia sunt cuprinsi de iubirea care iese la iveala prin miscarile si gesturile care au loc in acea noapte magica.
In final,vreau sa iti multumesc Ella,pentru timpul acordat citirii comentariului meu.

Perfect World :x spunea...

Un concurs super de pe un blog super, condus de niste fete super si cu niste premii si mai super!
Va iubesc fetelor :x
Voi imi dati amintiti cat de mult imi place Twilight :))
Daca aveti vreodata nevoie de ajutor, eu ma voi oferi, pentru ca va iubesc! :x

Trebuie sa aleg o scena sau mai multe?
Cred ca tot filmul, el fiind o mega scena, nu se pune, nu?:))

In primul rand, astept sa vad inceputul. Este foarte important. Scena aceea cu luna plina din Luna Noua nu mi-a placut deloc!
Inceputul poate fi destul de marcant, poate sa imi creasca apetitul de vampiri si varcolaci sau poate sa imi provoace o usoara nota de indiferenta.

De asemenea, astept sa vad scenele flash back.
Am inteles ca vor fi scene cu Rosalie, Jasper si cu tribul Quillette. Astept sa vad cum ii este penetrata inocenta lui Rosalie, o simpla fata care nu cerea prea mult de la viata si astept sa vad un tanar soldat, curajos, care dorind sa faca bine, primeste foarte mult rau.
De asemenea astept sa vad scenele in care biata femeie , pentru a-si salva sotul si copilul, se sacrifica varsandu-si propriul sange pentru o viata mai buna, nu a ei, ci a altora.

Trebuie sa recunosc ca astept cu sufletul la gura toate scenele dintre Jacob si Bella. Eclipse vine cu o schimbare in poveste, crescand rivalitatea dintre Jacob si Edward, acesta fiind hotarat sa lupte pentru bella.
Vreau sa vad cum va fi sarutul fortat si pumnul pe care il primeste Jacob din partea Bellei, cat si momentul in care isi va rupe mana Bella....saracuta!
Vreau sa vad scenele pline de romantism dintre Edward si Bella, momentele in care Edward ii permite iubitei sale mai mult decat de obicei, lasand-o doar cu iluzii.

Antrenamentele pentru lupta ar trebui sa fie foarte foarte foarte pline de adrenalina.
Sa vezi vampirii Cullen antrenandu-se, inceracand sa se doboare unul pe altul...ar trebui sa fie putin funny...cred eu.

Am citit intr-un interviu ca vor fi scene din vazute porin ochii lui Bree, pasaje din cartea "Noua si scurta viata a lui Bree Tanner". Transformarea acesteia, sentimentul ei de regret pentru ceea ce este si dorinta ei de schimbare, toate aceste momente ar trebui sa aduca scenelor cu nou-nascutii o nota de sentimentalism.


Voi tresari la fiecare moment. Voi tremura, ma voi extazia si voi varsa pop-corn , dar voi deveni fanatica in momentul in care va veni scena luptei dintre Victoriasi Edward, dar mai ales sfarsitul Bellei.
Imi plac filmele de groaza, pe langa genul acesta de filme si cred ca momentul sfasierii Victoriei va fi unul destul de horror.

Bineinteles, finalul filmului conteaza mult.
Ce va fi? ne va lasa in suspans ca in New Moon? Va fi pasiune si liniste ca in Amurg?

Multe scene pe care vreau sa le vad, ar fi nevoie sa le pun pe toate intr-un joben si sa extrag unul ca sa ma hotarasc.

Sper ca nu'i prea tarziu! :D

Anonim spunea...

sfarsitul Bellei?:|
Poate al Victoriei.
Ai spus Eblla de atat de multe ori...cred ca esti putin obsedata de Bella:|

Anonim spunea...

Jurizare de tot rahatu'
:|

Anonim spunea...

mie imi plac raspunsurile alese. Cum a spus si anonimul de mai sus, Perefct world a gresit numele victoriei si l-a pus pe cel al bellei

dar toata lumea greseste.

Anonim, daca tu esti invisios, asta este
mai straduieste-te
eu nu am participat si imi pare rau ca nu am facuto

bv oricum :*

Alissu' spunea...

cineva e invidios ...
imi pare rau ca nu poti si tu sa ii feliciti pe castigatori
si daca totusi esti tu cu un zbenghi pt ca nu ai castigat nu ai de ce da vina pe fete.(mai precis pe ella). face tot posibilul din imposibil si e cel mai tare admin de pe siteuri cu twilight ( dupa cum citisem un comentariu mai de mult nimeni nu stie cat da ea din coate sa tina blogul asta.

Chat

Create a Meebo Chat Room