miercuri, 30 iunie 2010

Error!

Hello guys! Luni am fost la posta si am trimis 3 dintre premii. Sau, cel putin am incercat.
Dupa cum v-am spus le trimit prin plicuri , tip scrisoare. EI bine, nu a mers. Azi, 2 dintre plicuri au venit inapoi. Si, se pare ca cel care era mai voluminos putin, nu a aparut. Am incercat sa le trimit premiile urmatoarelor fete:
- Cuc Paula, Cuc Anca si Racz Dalma.
Au venit acasa plicurile Paulei si Dalmei, dar cel al Ancai, nu e.
Am o rugaminte la Anca.
Daca primesti pana vineri, sau d eluni plicul, te rog mult, anunta-ma cumva. Pe mail, intr-un comentariu. Fa cumva, pentru ca nu stiu ce voi face. Nu am incredere in Posta Romana.

PS: Pe plicuri scrie : "Francati 1,6 lei". Stiti cumva ce inseamna?
Se pare ca o sa mai intarzie ceva pana cand va primiti premiile. Banii astia. :-s Dar, o sa vad ce pot face si o sa le trimit pe rand.
Chiar si pentru plicuri se percepe 8 lei taxa?:|

2 comentarii:

**Roxana** spunea...

ella din cate am inteles a franca inseamna a plati anticipat un colet...nu are niciun sens,e vreo expresie de-a lor cine stie...ar trebui totusi sa te duci sa intrebi...

Ramona spunea...

Ellea,cred ca plicurile au depasit greitatea admisa (care habar nu am cat e)
Eu trimit mereu plicuri si au ajuns toate pana acum...un colet se plateste in functie de greutatea lui si nu costa foarte mult, dar e mult mai sigur

Chat

Create a Meebo Chat Room