miercuri, 30 iunie 2010

Concurs "Tu cum te imbraci la premiera Eclipse?"

Sunt sigura ca un asa eveniment cere o tinuta speciala. Din pacate eu nu pot raspunde la aceasta intrebare pentru ca nu am un cinematograf normal in orasul  asta.
Oricum, majoritatea dintre  voi vor merge la un cinematograf si se vor bucura de mult promitatorul film.
Later edit:  Iata si castigatorii!
Desii nu v-ati inghesuit, pot spune ca a fost destul de greu de dezbatut. Imi pare rau pentru tinuta Paulei, care nu poate intra in concurs, deoarece a trimis cu o zi mai tarziu e-mailul. Nu cred ca ar fi corect. A fost frumos sa va vad descriind tinutele, dar pozele au fost cele care m-au convins in privinta deciziei finale. 
Am ales-o pe"Fata cu mot" pentru tinuta ei eleganta, total diferita de cea a celorlalte participante. Probabil inspirata de premiera mondiala, aceasta participanta a ales tinute demne de un astfel de eveniment. In 3 cuvinte: CLASIC SI ELEGANT.
Am ales-o pe MiKeY pentru stilul sau nonconformist. M-a dus cu gandul al Kristen. O tinuta comoda, dar in acelasi timp o tinuta care ii va impresiona pe multi. 
Ca un ultim premiu , i l-as fi acordat Ralucai, sau lui Incolor Princess, insa, acestea fie au trimis printre poze si poze de pe internet, fie nu au trimis deloc poze. Pacat. 
De aceea, voi da premiul Biancai Cojocaru, o tinuta care nu este prea sofisticata, dar mie mi-a placut, desi pare putin cam mult pentru luna iulie. 
Deci, premiile sunt, in urmatoarea ordine:
  1. Fata cu mot
  2. MiKeY
  3. Bianca Cojocaru
Dupa jump, aveti tinutele lor. 
Fata cu mot
Premiera Eclipse este ceea ce astept de la inceputul anului. De aceea, la un asa eveniment, nu se poate merge oricum. M-am gandit la ceva mai elegant. Nu cred ca voi merge precum vedetele de la Hollywood, pentru ca nu vreau sa exagerez, dar trebuie sa fiu prezentabila. Daca va fi vremea frumoasa, voi alege rochia din saten cu pantofii, plicul si bijuteriile ( prima poza), iar daca vremea va dori sa puna bete in roate, voi merge cu o rochie subtire, cu maneci si guler ( este gen rochia Lenei de la Eurovision) , pantofii negri si accesoriile, si  imi voi cumpara in urmatoarele zile o centura care sa se asorteze cu pantofii.  Sper sa va placa hainele alese de mine pentru premiera. Go, Edward. :x

MiKeY 
Astept cu mare nerabdare premiera Eclipse...pentru mine este un lucru foarte important . Pentru acest eveniment voi purta o bluza neagra cu buline, jeansii vor fi gri si in picioare voi avea o pereche de vansi , in carouri , coafura nu va fi una deosebita , va fi in stil emo , cu cateva extensii mov si altele rosii .Ca si accesorii voi avea o funditza mov in par, geanta gri in carouri si 2 coliere , unul cu pandantivul inimioara si altul fulger .Sper sa va placa tinuta si sper sa castig. I love Twilight!!!

Cojocaru Bianca
M-am hotarat ca la acesta premiera sa ma imbrac astfel:o rochie gri cu dungulite albaste in partea de sus ,cu maneca lunga , ce mie imi place foarte mult,nu este nici scurta este potrivita inaltimii mele,cizme albe dragute si o genta albasta frumoasa.Accesoriile vor consta in o pereche de cercei negrii cu surub deoarece imi voi lasa parul desprins si nu se vor observa foarte rau.
P.S Geanta nu apare in aceeasi poza insa am pus-o separat  iar cerceii nu prea se vad:|


De aceea, blogul Twilight Hot News impreuna cu magazinul Stilmag  lanseaza noua provocare a verii "Tu cum te imbraci la premiera Eclipse?"

Trimite un e-mail pe adresa thn.contact@gmail.com si spune-ne in ce te imbraci la premiera Eclipse. Daca ne poti trimite o poza, nu ezita. Nu uita sa descrii fiecare detaliu. Chiar si bagajul de mana este foarte important. 
Concursul se desfasoara in perioada 17 - 27 iunie 2010.  Castigatorii vor fi anuntati pe 30 iunie 2010.

Regulamentul este acelasi ca si la celelalte concursuri.

LE: Vreau sa mentionez!!!
Am vazut la cei care s-au inscris pana acum , ca sunt cativa care mi-ti trimis tinute create pe polyvore. Daca era sa cer asa ceva, ceream. Eu v-am cerut sa imi spineti clar cu ce va imbracati, cu hainele voastre din dulap, nu cu haine de pe diverse site-uri straine. Raspunsurile acelea nu sunt validate, imi pare rau.
Felicitari celor ce au prins ideea. Hai, mai aveti timp sa corectati greseala!

Ce mai stai raspunde provocarii si noi te premiem. Avem gata pregatite pentru cei mai nebunatici fani 3 premii speciale:
 Multumim sponsorului!
Image and video hosting by TinyPic

8 comentarii:

elena spunea...

Mentionez ca premiile au valoare aproximativ egala, de aceea nu conteaza ordinea lor.

**Roxana** spunea...

la mine problema nu e de cinematograf ca am in apropierea mea...in perioada premierei sunt la mare si aclo chiar nu am offf...fiecare cu norocul lui,eu cu ghinonul meu pana la moarte!

Anonim spunea...

da,si eu sunt plecata chiar in perioada 30 iun-9iul :((:((:(( offf.asta e. sper sa ruleze si cand ma intorc

**Roxana** spunea...

cel putin la cinematograful de langa mine,din bacau,ruleaza pna pe 27 iulie...slava domnului ca o sa pot sa merg...apropo nu stie cineva vreun cinematrograf prin contanta dar aproape de mamaia?

elena spunea...

pai e unul singur ub Constanta. E la Tomis Mall. Si o sa ruleze Eclipse, pentru ca si New Moon a rulat.

**Roxana** spunea...

da ella acum am vazut si eu...si e bine ca poti merge din mamaia de exemplu cu constanta city tour,un autobuz supraetajat,si e chiar in drum...gata eu una m-am rezolvat yay!!!

Perfect World :x spunea...

fata cu motz chiar e eleganta :|
Poate chiar prea eleganta...:|

**Roxana** spunea...

da asa e ,tinuta care a luat premiul 1 e foarte eleganta...dar imi place deoarece prin asta reda ca ii place foarte mult filmul si ca pentru o asemenea ocazie ea va purta o tinuta pe masura...

Chat

Create a Meebo Chat Room