joi, 1 iulie 2010

In spiritul Twilight!


Dupa cum stiri, astazi este conventia Twilight. V-am spus eu ce cred. David, David...nu ma pacalesti tu pe mine. :-B
Eu inca sper...cred! :|

EU nu voi merge la Conventie pentru ca nu imi permit. Sincer  mi-as fi dorit sa avem printre noi un fan care sa reprezinte blogul Twilight Hot News, sa ne reprezinte pe noi, in spiritul a ceea ce iubim cu totii.
Pot sa jur ca voi vedea adminii altor bloguri tipand pe acolo numele acestora ( ale blogurilor) , iar noi nu vom fi. Nu va striga nimeni numele Twilight Hot News - cel mai fierbinte blog de la Amurg :))

Cine merge la Conventie? Sa ne faceti poze sa le punem pe blog pentru cei care nu vor fi prezenti.
Si sa castigati cat mai multe premii la concursurile de acolo. :)

Cine se ofera sa reprezinte blogul? :))
Distractie placuta tuturor celor care merg! :) Suntem cu ochii pe voi:>

3 comentarii:

tia.vampire spunea...

deci eu am fost dar nu am putut sa stau la tot ca i s-a facut frig fetei care era cu mine.am stat pana cand a inceput new moon.dupa am trecut pe la mall si mi-am luat bilet la eclipsa..pfiuuu bn ca am mai gasit..maine la 6:30.deci cine are bilet ca mine la 6:30 sa imi zica si mie..plz..tre sa ma duc singura deci..:)plz..am gasit pe facebook niste poze in care apar si eu: http://yfrog.com/5z35416129914793714833104j .eu sunt aia cu ochelari:D si acum ma uit la E! la o emisiune cu vampiri(top) si ala din vampire diares a fost p ultimu loc dupa adik penultima (loc 9) e alice....scuze dar nu am mai facut poze ca am uitat bateriile acasa.:)):))pana am fost eu nu venise nimeni(actori sau ceva) si nici dupa nu cred ca au venit sau nu o sa vina:)):)) era destul de prost organizat si paza era varza adica daca venea cineva trebuia covor rosu si paza.dar nu era nimic. oooo..aq s-a ajuns la locul unu si cn credeti ca e?logic Robert Patzz:X:X..hai ca va las acum:*

tia.vampire spunea...

aa si stai linistita ella nimeni nu a strigat nici un blog.deci...

elena spunea...

e bine atunci :))

Chat

Create a Meebo Chat Room