marți, 29 iunie 2010

Noua si scurta viata a lui Bree Tanner

Dupa cum v`am zis...Mi`am luat cartea si exact in seara asta am si terminat`o...Aceasta contine 187 de pagini si are un final trist...As vrea sa va povestesc intr`un rezumat ce am citit:



Totul incepe la vanatoare cand ea si cu inca 3 sau 4 vampiri nou nascuti vaneaza.Aceasta spune despre acestia ca sunt incontrolabili si ca nu stiu cum sa se ascunda de oameni.Ea impreuna cu celalalt vampir care mai gandea putin,Diego se duc la vanatoare ascunzand dovezile...atat de imprevizibili ca cei din familia Cullen.Riley i`a mintit pe vampiri care locuiau intr`o casa mare care avea o pivnita ca aparitia lor la razele soarelui ii va stransforma in cenusa.Acestia au crezut si s`au lasat manipulati de Riley.Trebuiau sa fie acasa pana la rasaritul soarelui.Bree si cu Diego,care i`a deschis ochii pentru a numai crede in minciunile lui Riley au descoperit ca soarele ii face sa straluceasca,ca diamantele.Pana la urma acestia se imprietenesc,se saruta,sunt romantici...etc. in casa vampirii se imputineaza omorandu`se unii pe altii.Isi rup maini,picioare si alte membre...dar Riley i`a invatat sa le lipeasca la loc punand venin pe margini.Toti acesti vampiri erau nebuni,necontrolabili.Exista si un vampir cu puteri speciale pe nume Fred.Acesta facea o stare de greata celor care se apropiau de el,care se gandeau la el,care vorbeau de el chiar in apropiere si chiar si in departare.Bree depasise momentul iar pentru a se apara de toata nebunia din casa,aceasta se ascundea dupa Fred pentru a avea protectie.Diego era bun prieten cu Riley,acesta fiind vampir de 11 luni iar Bree doar de 3.Riley nu le dezvaluii niciodata numele creatoarei lor,Victoria.Riley le spuse multe alte minciuni despre vampiri.Pentru a`i pune impotriva Cullen`ilor,Riley le`a spus ca ei vor sa vina in Seattle si sa`l cucereasca pentru a sta ei acolo si sa`i omoare pe el si pe armata de nou nascuti.Acestia au prins ura pe vampirii cu "ochii galbeni" iar Riley le mai spusera inca un motiv: Va fi si un desert: Bella...Acesta fura camasa Bellei si le dadu` vampirilor sa miroasa.Acestia erau ca intr`o cursa pentru Bella.Riley ii mintii si le spuse ca cel care ajunge primul la om acela e castigator.In casa vampirilor nou nascuti erau doua grupuri: grupul lui Raoul si grupul lui Kristie...Pana in cele din urma Riley a mintit`o si pe Bree si a zis ca Diego,iubitul ei s`a dus sa vada zona si sa o inspecteze impreuna cu Victoria si ca il va vedea in 4 zile la lupta.Volturii venisera la Victoria,la casa ei in timp ce era si Riley cu ea si ii spuse ca daca nu termina in 5 zile o omoara si pe ea si pe Riley si pe toti ceilalti vampiri nou nascuti.In drum spre campul de lupta,Fred pleca spre Vancouver nevrand sa participe la aceasta lupta,vrand sa o ia si pe Bree.Aceasta nu a vrut sa mearga si a crezut in continuare ca Diego este acolo si ca il va intalni si ca va pleca cu el dupa Fred.Ajunsi acolo,Bree cu cateva minute mai tarziu prinse doar putin din lupta...Aproape de sfarsit.Isi daduse seama ca Riley mintise si ca Diego murise cu 4 zile in urma omorat de Riley.Bree s`a intalnit cu familia Cullen si le`a explicat totul,gandindu`se la Diego.Esme avand mila de ea ii spuse lui Carlisle sa`l convinga pe Jasper ca sa nu o omoare.Acestia au stat acolo pana au sosit Volturii care au vrut sa stie totul de la Bree iar chiar daca Esme si Carlisle si`au asumat responsabilitatea ca vor avea grija de ea,Volturii au omorat`o.

Sper ca v`a captat atentia...Merita sa va cumparati cartea...Dar ce nu mi`a placut a fost faptul mortii lui Bree :(...De ce nu putea traii in familia Cullen? :(

9 comentarii:

amy_cullen spunea...

tie din kte vad iti km plake sa copiezi....lasa fetitza te-am vazut si pe tn ejty de kkt.....sa mor eo...am tinut mult la prietenia asta dar nu mere....oriqm un rezumat nu face kt gandurile mele...nu ai experienta 'newborn'

**Roxana** spunea...

coincidenta sau nu chiar seara trecuta am terminat-o si eu...imi pare rau ca bree a fost naiva si l-a crezut pe riley in legatura cu diego...daca ramanea cu diego si mergeau pe urma la fred cine stie poate cartea avea un final fericit...cum zicea si stephanie la inceut,ea si-a dat seama ca eclipsa ar fi putut avea un alt final

Margarette :X spunea...

Ce urat vorbesti Amy!:|
Esti ep un blog care se respecta :-b
Te rog frumos!


Nu te pui sa jignesti lumea in halul asta.

Anonim spunea...

Am terminat foarte repede de citit cartea.Este usoara si se poate citi intr-o zi avand doar cateva pagini.Nu regret ca am cumparat-o.

Anonim spunea...

care-i treaba cu amy?

si stii? chestiile astea puteai sa i le zici pe mess sau intr-un mail ok?
scrie aici sa vada toata lumea:|

Ramona spunea...

pai daca vrei sa citesti o poveste in care Bree traieste poti citi ficul nostru http://redeyespuresoul.wordpress.com/
doar ca noi nu am citit cartea si cu siguranta caracterul lui Bree este diferit.Incearca totusi, poate iti place

**Roxana** spunea...

Ramona bine ca ai pus link-ul eu chiar o sa citesc

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Scuze amy dar daca nu iti place te rog frumos sa numai intrii pe blog si sa numai comentezi asa..vedeti de trb ta pe blogul taw...Macar uita`te si la ce ora era postarea..kt crezi k puteam scrie la ora aia?...Deci te rog..pentru invidia pe care ne`o oferi..mai bn numai intrii pe blog absolut deloc si punct.Am terminat aici.Numai vreau alte discutii.Certurile sunt pt prosti.

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Fiecare cu blogul lui si fiecare pe cont propriu...ok?

Chat

Create a Meebo Chat Room